وزارت ورزش برای کالدرون و استراماچونی ارز ۹.۰۰۰ تومانی می‌دهد/ آیا برانکو و شفر دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفتند؟

مدیر روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حمایت ارزی این وزارتخانه از سرخابی‌ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص استفاده از دلارهای ارزان تر برای مربیان و بازیکنان خارجی استقلال و پرسپولیس که تحت حمایت وزارت ورزش هستند توضیحاتی ارئه و توئیت زیر را در صفحه شخصی خودش منتشر کرد.

نکته اما این است که اگر دلار نیمایی امسال در اختیار این دو باشگاه برای کالدرون و استراماچونی قرار گرفته، آیا سال‌ قبل و در معضلات بزرگ مالی و کمبودهای دارویی و کالاهای اساسی، این تیم‌ها برای مراودات مالی و پرداخت پول برانکو، شفر، خریدهای دیپورت شده خارجی و سفرهای شان از دلار ۴۲۰۰ تومانی استفاده کرده اند؟

این پرسشی است که وزارت ورزش به عنوان یکی از سازمان‌های عضو سامانه شفافیت باید به آن پاسخی قانونی و رسمی بدهد و شفاف سازی کند.

۴۳۲۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    4 3
    چرا باید ارزهای نیمای به حلقوم کیسه ریخته بشه و اسم پرسپولیس هم به پای آن نوشته بشه!!؟ عضو هیئت مدیره استقلال گفت حواله ارزی گرفتیم ولی پرسپولیس دریافت حواله ارزی را رسماً تگذیب کرد. چرا دنیال حقیقت نیستید!!؟ چرا نمیگید چرا پرسپولیس حواله ارزی نگرفته!!؟
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    7 0
    فوتبال از خیلی از کالهای دیگر اساسی تر هست. باید هم ارز نیمایی و دلار ۴۲۰۰ تومنی بهش تعلق بگیره. مردم با نون خشک هم میتونن زنده بمونن ولی بدون برانکو و‌ شفر نمیشه که
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    2 0
    فوتبال ایران مثل چاه میمونه، فقط پول میریزن توش از اون طرف بی اخلاقی و فساد برداشت میکنند. هیچ دستاورد با ارزشی هم تا به حال نداشته به چه حقی تو این شرایط تحریم پول بیت المال رو خرج فوتبال میکنید. با این مبلغ میشه کل رشته های ورزشی دیگه رو تامین کرد.
  • RO ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    0 0
    اصل این است که دلار از کشور خارج شده است
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    9 1
    ارزی که باید خرج دارو مواد ضروری بشه و به خیلی از واردکننده ها برای کارهای خیلی واجبتر نمیرسه میدین به مربی درجه 2 برای دو تا تیم فوتبال که برن تو زمین و به داور و فدراسیون و همه چی فحش بدن و دعوا کنن با هم؟ واقعا که چه مملکت خوبی