نتانیاهو بار دیگر تهدید کرد: جنگ را به زمین دشمن منتقل می‌کنیم

ایسنا نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد، کسانی که به نابودی اسرائیل تهدید می‌کنند خود را در معرض خطر قرار می‌دهند.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: اسرائیل دولت کوچکی است که در زمانی که نیاز باشد از خود دفاع کند جنگ را به زمین دشمن منتقل می‌کند و در زمان نیاز دامنه اراضی خود را گسترش می‌دهد.

وی افزود: ارتش ما توانایی زیادی دارد و برای تمامی سناریوها و ورود به جنگ در بیش از یک جبهه آماده است. ما برای ممانعت از جنگ تلاش می‌کنیم اما اگر جنگ بر ما تحمیل شد ما از تمامی نیروهایمان که قدرتمند و پایبند و مصمم به تحقق پیروزی هستند استفاده می‌کنیم.

نتانیاهو گفت: جنگی که در آن نیروهای ذخیره ما توانستند قدرت خود را برای پیروزی نشان دهند جنگ اکتبر بود. آن‌ها می‌توانند در شرایط سخت به نیروهای دیگر بپیوندند. از طریق تلاش‌های سخت ارتش ما توانست اوضاع را دگرگون کرده و ظرف کمتر از سه هفته به ورودی‌های قاهره و دمشق برسد.

وی افزود: کسی که به نابودی ما تهدید می‌کند خود را در معرض نابودی قرار می‌دهد.

نتانیاهو در اظهاراتش دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را به تشدید تحریم‌ها علیه ایران دعوت کرد.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    70 20
    جنایتکار.چقدر کودک و زن را کشتید بخاطر تصاحب زوری زمین و ساخت کشور نو
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      5 33
      اونها سپر انساني هستند
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      5 27
      احسنت دو گروه حال و هول ميكند مردم بدبخت را به اسارت گرفتن و سپر انساني قرار دادن تا شتيل بگيرن وگرنه مردم هار نشدن هر روز جنگ كنند
    • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
      3 0
      نابغه قرون و اعصار و هزاره ها،سپر انسانی باعث مرگ انسان میشه یا موشک اصابت کرده به اونا؟!!
  • ali IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    37 6
    غده چرکین..
  • شمس تبریزی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    28 8
    بی بی شما با موسی هم رو راست نبودید. ما که جای خود داریم. موسی بهتون گفت یا قوم لم توذوننی و قد تعلمون انی رسول الله الیکم. میدونی یعنی چی؟ یعنی ای قوم چرا مرا اذیت میکنید در حالی که میدانید من فرستاده خدا هستم. تازه ایشان شما را از دریا هم عبور داده بود اما بس که نخاله هستید جواب خوبی هایش را آنطوری دادید. برو گم شو و دیگه پیام نده. کسانی که موسی از دست شان ناراضی بوده عاقبت به خیر نمیشن.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    11 2
    بجای اینکه نابود کردن اسرائیل را هر روز فریاد بزنید و اسرائیل هم برای مظلوم نمائی از آن استفاده کند و از این اقدام بعنوان حق استفاده کند،آلان وقت پاسخ گفتن است، به آنها بگویید ما شروع کننده نیستم ولی می توانیم شما را پایان دهیم
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    37 9
    نخست وزیر رژیم منحوس علناً داره تهدید به کشورگشایی و افزایش خاک میکنه از هیچ کشوری صدایی درنمیاد! اگه تو ایران همین حرف رو رییس پاسگاه یه محله میزد الان مثل بمب تو دنیا پخش شده بود و 100 بیانیه محکومیت علیه اش صادر میشد
  • داوود IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    46 6
    این حرفا از ترسشه. هر روز کابوس ایران رو میبینه.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    8 2
    رئیس جمهور امریکا هم از قرصهای داعش میندازه که ساخت کشور اسرائیله؟؟؟!!!!توهم مخرج مشترک همهی ایناس اخه
  • عباس IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    19 6
    آقای نتانیاهو ظاهرا یادتان رفته که افسران وسربازانتان در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان از ترس شلوارشان را خیس میکردند وفرار را برقرار ترجیح می دادند.این بلوف ها زمانی کارایی داشت که طرف حسابتان سران ترسو وبزدل عرب بود.اکنون هر رزمنده مقاومت توانایی درو کردن یک گروهان اسرائیلی را دارد.البته این سخنان برای روحیه دادن به فرماندهان اسرائیلی خوب است چرا که در یک جنگ احتمالی ممکن است علاوه برسربازان آنها هم در قرارگاههایشان شلوارشان را خیس کنند.