ادریس آلبا و دردسرهای سیاه‌پوست بودن جیمز باند

ادریس آلبا، بازیگر سرشناس بریتانیایی، بسیار علاقه‌مند است که نقش جیمز باند را بازی کند، اما او باور دارد ایفای نقش نخستین جیمز باند سیاه‌پوست، می‌تواند علاوه بر علاقه بسیار، نفرت غیرمنصفانه‌ای هم با خود بیاورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وقتی بحث فهرست بازیگرانی مطرح می‌شود که می‌توانند بعد از دنیل کرگ نقش جیمز باند را به عهده بگیرند، نام ادریس آلبا در صدر آن مطرح می‌شود. اما این بازیگر می‌گوید تا به حال درباره این نقش با کسی صحبت نکرده و احتمالاً نمی‌خواهد درگیر تمام ماجراهایی بشود که ایفای آن نقش برایش به ارمغان می‌آورد. آلبا در حال حاضر به گروه بازیگران فیلم «سریع و خشمگین: هابز و شاو» ملحق شده است.

آلبا در این‌باره گفت: «جیمز باند یک شخصیت بسیار محبوب، نمادین و جذاب است که مخاطبان را در سفری عظیم فراتر از دنیای روزمره می‌برد. مسلماً اگر کسی به من بگوید دوست داری جیمز باند باشی می‌گویم بله! زیرا این نقش بسیار برایم جذاب است. اما موضوعی نیست که خودم بخواهم پیشنهاد بدهم و بخواهم نخستین جیمز باند سیاه‌پوست باشم.»

به احتمال زیاد، تهیه‌کنندگان بعد از تولید «باند ۲۵» که سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود، دنبال بازیگری جدید خواهند بود، اما البا باور دارد ایفای نقش نخستین جیمز باند سیاه‌پوست می‌تواند علاوه بر علاقه بسیار، نفرت غیرمنصفانه‌ای هم با خود بیاورد.

او بیان کرد: «وقتی آدم می‌بیند که بعضی‌ها از نقطه نظر نسلی به مسئله نگاه می‌کنند و می‌گویند چنین موضوعی نمی‌تواند اتفاق بیفتد، ناراحت می‌شود. ظاهراً مسئله اصلی هم رنگ پوست من است، نه چیز دیگری. »

منبع: ایندیپندنت/۳ ژوئیه

۵۷۲۴۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =