در کم‌ترین زمان با مناسب‌ترین قیمت، تور مسافرتی بخرید

اگر تاکنون برای خرید بلیط سفر از پرواز خارجی و داخلی گرفته تا قطار و اتوبوس به وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه می‌کردید از این پس می‌توانند تورهای مسافرتی را نیز از علی بابا خریداری و از خدمات پشتیبانی شایسته بهره‌مند شوید.

به این ترتیب شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، بهترین تورهای مسافرتی را با مناسب‌ترین قیمت و در کمترین زمان خریداری کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید تور گوآ، استانبول و... را دارید با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا می‌توانید تنها با چند کلیک ساده، تور مسافرتی خود را خریداری کنید.

  خرید آنلاین تور های مسافرتی مانند تور مالزی علی بابا، علاوه بر اینکه موجب صرفه‌جویی در وقت شما بابت مراجعه حضوری یا تلفنی به آژانس‌های مسافرتی برای خرید تور می‌شود، مزایای بسیار دیگری دارد که در ادامه به آنها آشاره می‌کنیم.

1- خرید تورهای خارجی و داخلی در چند دقیقه با چند کلیک ساده

2- امکان بررسی امکانات تور به صورت آنلاین

3- امکان مقایسه قیمت تورهای مختلف به صورت آنلاین. به عنوان مثال شما می‌توانید قیمت تور را در روزهای مختلف هفته با هم مقایسه و تور مناسب خود را خریداری کنید.

4- پرداخت هزینه تورهای خارجی به تمام نقاط دنیا با کارت شتاب بانکی

5- بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

مواردی که به آنها اشاره  شده است، برخی از دلایل محبوبیت خرید آنلاین تور  است که البته در صورت انتخاب وبسایت مطرح برای خرید تور شامل حال مسافران می‌شود.

پس اگر قصد سفر به هر نقطه از دنیا را دارید، علی بابا را امتحان کنید. همچنین برای خرید بلیط هواپیما علی بابا، قطار و اتوبوس، می‌توانید به وبسایت و اپلیکیشن علی بابا مراجعه و در کمترین زمان، مناسب‌ترین قیمت بلیط سفر را بیابید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =