اقدام جالب سرمربی پرسپولیس برای کاهش هزینه

گابریل کالدرون سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مراحل آماده سازی باید در ایران صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس اعلام کرده است که برای آماده سازی تیم نیاز به اردوی خارجی ندارد و در همین ایران تمرینات را دنبال خواهند کرد.

این اقدام در حالی است که کالدرون برای کاهش هزینه‌های باشگاه این پیشنهاد را داده است و مدیران پرسپولیس نیز از این پیشنهاد متعجب شدند و به نوعی از انتخاب خود خوشحال هستند.

کالدرون از روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حضور یافته است.

پس از جدایی برانکو از تیم فوتبال پرسپولیس سرمربی جدید این تیم کار سختی پیش رو دارد چرا که هواداران پرسپولیس فقط به قهرمانی راضی می‌شوند.

256  43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    22 3
    یکی اینها رو به اردشیر قلعه و رفقاش بگه که دم به دقیقه توی سفرهای بی مورد برای آمادگی!!!! اند. از جیب ملت می روند خوش گذرانی.
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    0 2
    احتمالا به خاطر پول زیادی که به کالدرون دادن باهاش قرار گذاشتن که دیگه هزینه اردوی خارجی نکنند به خاطر همین از کالدرون خواستند که خودش اعلام کنه تا مدیران پرسپولیس از طرف هواداران تحت فشار نباشند در سال جاری یک و نیم میلیون یورو به برانکو بدهکارند یک و نیم هم به کالدرون باید بدن که این یعنی ۴۵ میلیارد تومان خدا رحم کنه
  • نظر منتشریان AE ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    1 0
    سخته بشه باور کرد که یک مربی بهترین امکانات رو برای اماده سازی تیمش نخواد اونم به هدف کاهش هزینه ها. مدیریت هزینه ها جزو وظایف سرمربی نیست جزو وظایف هیئت مدیره است. و بحثی باقی نمی مونه که دوستان رسانه ای اقای عرب این خبر رو انداختن توی زمین اقای سرمربی که به زبون ایشون درج و نشر بشه تا از فشار هوادارا کم کنن.
  • NL ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    1 0
    آماده سازی با کدام زمین آنوقت ؟ خجالت دارد . وقتی کئروش تیم ملی را به ارمنستان برد و تیم را در آن چمن عالی تمرین داد , آیا می دانستید که با قحطی و گرسنگی هم می توان استادیوم مدرن و زمین های تمرینی در حد استاندارد فیفا داشت ؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید که پول بازنشست یک شهروند ارمنستان در ماه فقط دو دلار است ؟!