فارس: فرماندار جمهوریخواه ایالت فلوریدای آمریکا اعلام کرده است که قانون اصلاحات نظام خدمات درمانی "باراک اوباما " را در این ایالت به اجرا در نخواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، "ریک اسکات " فرماندار جمهوریخواه ایالت فلوریدا روز گذشته اعلام کرد که قانون اصلاحات نظام خدمات درمانی "باراک اوباما " رئیس‌جمهور آمریکا را که چندی پیش توسط کنگره به تصویب رسیده بود احتمالا در ایالت وی به اجرا در نخواهد آمد و به این ترتیب مقابل اوباما اعلام جنگ کرد.

اسکات اعلام کرده است:‌ما قصد نداریم وقت و هزینه زیادی در جهت تلاش برای زمینه‌سازی و اجرای قانون خدمات درمانی اوباما صرف کنیم، تا زمان که دقیقا بدانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

این اعلام جنگ علنی فرماندار جمهوریخواه ایالت فلوریدا یک روز پس از آن مطرح شد که یک قاضی فدرال آمریکا در فلوریدا قانون خدمات درمانی را غیرقانونی خواند و با فرمانداران و دادستانان 26 ایالت آمریکا که دادخواستی را علیه این قانون به دادگاه عالی آمریکا فرستاده‌اند، همراه شد.

تمامی مخالفان این قانون عمدتا از جمهوریخواهان هستند که اعلام کرده‌اند قانون اصلاحات خدمات درمانی اوباما فاقد اعتبار قانونی است. پیش از این نیز در زمان تصویب این قانون در کنگره تعداد زیادی از جمهوریخواهان با آن مخالفت کرده بودند و در روند تصویب آن وقفه ایجاد کرده بودند.

با توجه به دادخواستی که به دادگاه عالی آمریکا علیه قانون خدمات درمانی اوباما تسلیم شده است، سرنوشت این قانون بزودی در دادگاه عالی آمریکا مشخص شود.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =