معاون اول قوه قضاییه گفت:‌ فتنه گران نمی توانند به اهداف خود در براندازی نظام و ضربه به انقلاب بیدار ساز اسلامی برسند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی سه شنبه شب در مراسم عزاداری دهه آخر صفر در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد افزود:‌ پیروزی انقلاب اسلامی موجب بیداری مسلمین و آزادیخواهان جهان علیه سیاستهای خصمانه مستکبران شد.

به گزارش ایرنا وی ادامه داد:‌ دشمن هرگز نمی تواند با فتنه بعد از انتخابات، انقلاب اسلامی ایران را که تحول بسیاری در جهان ایجاد کرده و موجب بیداری مسلمین و بیدار دلان جهان شده را متوقف کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد:‌ در ادامه ایستادگی مردم لبنان و فلسطین که با الهام از انقلاب در مقابل سیاستهای خصمانه دشمنان اسلام و مستکبران موجب حرکات ضد استکباری بسیاری شدند، این روزها موج جدید بیداری اسلامی در کشورهای تونس و مصر و یمن ،لرزه به اندام قدرتهای جهانی و ایادی آنها در منطقه انداخته است .

رییسی گفت:‌ قیام و تظاهرات میلیونی مردم مصر به منزله طوفانی است که موجب هراس مستکبران و ایادی آنها شده است.

وی با اشاره به اینکه خیلی ها تحلیل درستی از وقایع روزهای اخیر در مصر ندارند، افزود :‌ مسیر خیزش ها و محورها در جهان عوض شده زمانی مردم منطقه برای احقاق حق، چشم امیدشان به سازمانها و مجامع بین المللی بود ولی امروزه خود وارد عرصه شده و تحقق ارزشهای اسلامی را طلب می کنند.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۱
    0 0
    شمایی که میگین تهمت ناروا میزنین وخودتون اصلا منطق پذیر نیستین چون همیشه ازکنار استدلالهایی که براتون اوردیم بی توجه بودین ودرضمن به ما تهمت جنبش اموی زدین اقایون به اصطلاح اصول گرا اگه راست میگین نظرمنم اعلام کنین