بازداشت یک گردشگر زن آمریکایی از سوی نظامیان صهیونیست

ایسنا نوشت: گردشگر زن آمریکایی که قصد داشت در جشن ازدواجی در شهر رام‌الله شرکت کند، در ایست بازرسی در مرز با اردن توسط سربازان رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

 به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، لورا کومستک، گردشگر زن آمریکایی بازداشت شده در رام‌الله اظهار کرد: زمانی که به سربازان اسرائیلی گفتم از طرف یکی از اساتید فلسطینی دانشگاه برای حضور در جشن عروسی در شهر رام‌الله دعوت شده‌ام، لحن بیان و نوع برخورد آنها بلافاصله تعییر کرد و آنها فوراً شروع به طرح سوال‌هایی درباره تاریخچه خانواده‌ام و هدفم از سفر به اراضی اشغالی کردند.

 

کومستک در ادامه گفت: به آنها گفتم که هدفم از این سفر تنها شرکت در جشن است و قصد دارم ظرف دو هفته آینده به اردن بازگردم اما زمانی که به آنها گفتم می‌خواهم این مدت را همراه با استاد دانشگاهم باشم، برخورد آنها به شدت تند شد.

سربازان رژیم صهیونیستی با این گردشگر آمریکایی برخورد شدیدی داشتند و از او درباره وسایل و مبلغ پولی که همراه داشت، سوال کردند.

نیروهای ارتش این رژیم در نهایت این گردشگر را بدون هیچ توضیحی بازداشت و پاسپورت او را مصادره کردند. در ادامه طی بازجویی از او اطلاعاتی درباره همراهان سفرش خواستند و پس از سه ساعت سوال و جواب به او اعلام کردند که به اردن مسترد خواهد شد.

برخورد سربازان رژیم صهیونیستی با این گردشگر تا این حد زننده بود که به او گفتند، برای حفاظت از امنیت اسرائیل او به اردن بازگردانده خواهد شد.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =