۷۰۰ مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج از دوره‌های آموزشی بهره‌مند شدند

۷۰۰مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه سال جاری از دوره‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۷ برنامه آموزشی برای مددجویان این اداره اجرایی شده است. 
وی با بیان اینکه ۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج از جمله زوج های جوان، دانش آموزان و مستعدین اشتغال در دوره های آموزشی برگزار شده این اداره شرکت کرده اند، افزود: وظیفه کمیته امداد تنها کمک مادی به نیازمندان نیست و یکی از اساسی ترین برنامه‌های این نهاد ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی برای خانواده های مددجو است. 
حیدری با اشاره به اینکه آموزش های مددجویان با هدف جلوگیری از اعتیاد، طلاق و سایر آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، اخلاق اسلامی و اخلاق کسب و کار است، تصریح کرد: درخصوص تکریم ارباب رجوع، بالابردن آستانه تحمل و کلاس های معنوی و مذهبی ۴۰۰ نفر ساعت برای مددجویان این نهاد برگزار شده است. 
آذر صفایی نیا مدیرکل امور بانوان استانداری نیز در این گردهمایی ضمن تبریک دهه کرامت، از خدمات مؤثر و کاربردی کمیته امداد منطقه یک یاسوج در خصوص رسیدگی به امور نیازمندان تقدیر و تشکر کرد. 
صفایی نیا به خصوصیات یک بانوی اسلامی و ایرانی اشاره کرد و گفت: یک زن مسلمان باید با الگوپذیری از بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و دختران با الگوپذیری از حضرت فاطمه معصومه(س) با صبر و شکیبایی و تلاش و کوشش زندگی خود را به نحو مطلوب مدیریت کنند. 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1277243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =