۰ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

آی.پی امداد با مدیریت ایمان جهانبانویی در راستای حفظ کیفیت خدمات لوازم خانگی ایندزیت توانسته است راهنمای فارسی استفاده ، علت ارور ، رفع کد خطا ، شرح هزینه تعمیرات و آموزش تعمیرات را پوشش دهد تا چنانچه فنی هستید بدون نیاز به تعمیرکار ایندزیت در محل اقدام به رفع عیب نمایید .

در این مقاله سعی داریم به روشهای کاربدی و مشکلات اساسی یخچال ، لباسشویی و ظرفشویی ایندزیت بپردازیم . با آی.پی امداد همراه باشید .

5 حقیقیت جالب درباره ماشین لباسشویی ایندزیت در نمایندگی تعمیرات

ماشین لباسشویی به یک وسیله اساسی و ضروری در هر خانه ای تبدیل شده است. هیچ راهی برای جلوگیری از استفاده از ماشین لباسشویی وجود ندارد ، مگر اینکه بخواهید لباس های خود را با دست بشویید و روزانه ساعت ها برای لباس شستن وقت بگذارید.

اکثر مردم به سادگی لباس خود را در ماشین لباسشویی قرار می دهند، مواد شوینده را اضافه می کنند و لباس ها را با ماشین لباسشویی می شویند. ماشین لباسشویی ایندزیت در واقع بسیار جالب تر از باور بسیاری از مردم است . تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران 6 حقیقت بسیار جالب را درباره لباسشویی ایندزیت با شما به اشتراک می گذارد.

1-سرکه دستگاه لباسشویی ایندزیت شما را تمیز می کند

اگر شما متوجه شده اید که ماشین لباسشویی ایندزیت شما به خوبی قبل کار نمی کند و در محل زندگی شما مقدار زیادی کلسیم در آب وجود دارد ، سرکه بهترین گزینه برای تمیز کردن سریع و کامل ماشین لباسشویی یندزیت است. کاری که شما برای عملکرد بهتر ماشین لباسشویی ایندزیت باید انجام دهید این است که دو فنجان سرکه سفید بدون هیچ نوع پارچه یا مواد شوینده ای را داخل ماشین لباسشویی خودتان قرار دهید و شستشوی منظم را انجام دهید. همه چیز پس از یک سیکل شستشو خوب و تمیز خواهد شد!

2-میکروب ها را با آب داغ بکشید

اگر کسی در خانه شما مریض است، نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در تهران به شما توصیه می کند که تمام ورق ها، لباس ها و غیره را از طریق ماشین لباسشویی ایندزیت با آب گرم شستشو دهید. هیچ گاه روتختی و لباس های فرد مریض را با آب سرد شستشو ندهید (مگر اینکه دمای بالای آب برای پارچه مناسب نباشد). آب سرد برای شستشو منظم لباس ها به کار گرفته می شود، شما می توانید لباس ها و ملحفه های تخت را با آب گرم شستشو دهید تا میکروب های بیشتری را بکشید. گرما میکروب ها را حذف می کند و خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.

3-آیا می دانید مسئول جوراب های گمشده شما چه کسی یا چه چیزی است؟

آیا تا به حال متوجه شده اید که چه تعداد از جوراب های شما و خانواده تان ماهانه گم می شود؟ آیا جوراب های شما به سادگی دوباره ظاهر می شوند؟ برخی معتقدند که مقصر اصلی گم شدن جورابهای شما ماشین لباسشویی ایندزیت شما است. برخی از دانشمندان در تلاش هستند تا فرمولی به نام شاخص گم شدن جوراب (Index of Loss Sock) را توسعه دهند تا علت گم شدن جورابهای شما و خانواده تان توسط ماشین لباسشویی ایندزیت را دریابند.

مصرف مقدار شگفت آور آب در یک لحظه از زمان توسط لباسشویی ایندزیت

سهم مصرف آب توسط ماشین لباسشویی ایندزیت تقریبا 22٪ از مصرف آب در خانه ​​است. از آنجا که پیشرفت های زیادی در زمینه تکنولوژی در ماشین لباسشویی ایندزیت صورت گرفته است، این مقدار مصرف آب به احتمال زیاد تغییر کرده است. با این حال، ماشین لباسشویی ایندزیت هنوز هم آب بیشتری نسبت به بارو عامیانه مردم استفاده می کند. به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید که شما ماشین لباسشویی ایندزیت را بارگذاری کامل کرده اید و با عادات شستشو مقرون به صرفه خود باقی مانده باشید.

ماشین لباسشویی ایندزیت نقش مهمی در حقوق زنان ایفا کرد

محققان و دانشمندان بسیاری معتقدند که ماشین لباسشویی ایندزیت نقش مهمی در دفاع از حقوق زنان بازی می کنند. اختراع ماشین لباسشویی اتوماتیک زمانی که زنان برای انجام کارهای خانه صرف می کنند را کاهش می دهد و اجازه می دهد که زمان بیشتری برای انجام کارهای شخصی خود و امور خارج از خانه داشته باشند.

چگونه میتوان از سوراخ شدن لباس در لباسشویی ایندزیت جلوگیری نمود ؟

برای رفع این مشکل کافی است لباسهای دارای دکمه و زیپ را از لباسهای ظریف جدا نمایید .
توجه : پارچه های ابریشمی ، ظریف و مهم را با لباسهای سخت نشویید .

دانستنی ها درباره یخچال فریزر در نمایندگی تعمیرات یخچال ایندزیت

یخچال فریزر ایندزیت در واقع یکی از مهم ترین وسایل لوازم خانگی در خانه است و زندگی شما بدون آن بسیار سخت تر و ناراحت کننده خواهد بود. صاحبان خانه باید شرایط یخچال فریزر ایندزیت خود را بررسی کنند و سعی کنند آسیب های جزئی یخچال فریزر خود را در اسرع وقت از بین ببرند تا طول عمر ساید بای ساید ایندزیت خود را افزایش دهند. تعمیر یخچال ایندزیت در محل و سرویس دهی سالیانه آن باعث حفظ راندمان یخچال ایندزیت می شود.

آی.پی امداد با مدیریت ایمان جهانبانویی قصد دارد برای رفاه حال شما عزیزان مشکلات متداول یخچال فریزر ایندزیت را شرح دهد تا چنانچه فنی هستید اقدام به رفع عیب نمایید ، در غیر این صورت از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ایندزیت در تهران بهره مند شوید .

علت یخزدگی مسیر تخلیه و یخزدگی آب در زیر جامیوه ای یخچال ایندزیت

چنانچه با همچین مشکلی برخورد کردید قطعات : المنت ، ترموفیوز ، سنسور دیفراست و برد الکترونیکی باید توسط تعمیرکار یخچال ایندزیت در محل چک شود .

توجه : دقت نمایید بعد از بررسی مسیر ریزش آب ، فیلتر و مخزن آبسردکن را چک نمایید تا آبریزی نداشته باشد .

چرا یخچال ایندزیت سرما ندارد ؟

 اگر یخچال ایندزیت شما سرما ندارد ، باید در ابتدا ببیند که فریزر چه درجه ای دارد ؟ آیا موتور یخچال گار میکند یا خیر ؟ آیا کلا دستگاه برودت ندارد ؟ بعد از پاسخ به این سوالها میتوانید علت سرما نداشتن یخچال ایندزیت را متوجه شوید .

شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشر از مشکلات یخچال ایندزیت ، علت ارور و راهنمای فارسی وارد سایت آی.پی امدادipemdad.com  شوید ، تا اطلاعات خود را در این زمینه غنی نمایید و چنانچه فنی هستید به رفع عیب بپردازید .

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت در محل بهتر است توسط تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز ظرفشویی ایندزیت در تهران انجام شود؟

نمایندگی تعمیرات ایندزیت تعمیرات انواع لوازم خانگی نظیر تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت در محل ، تعمیر یخچال فریزر ایندزیت در محل ، تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در محل ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل را انجام می دهد. تعمیرگاه مجاز ظرفشویی ایندزیت در تهران دارای تکنسین آموزش دیده و مجرب در زمینه نصب، نگهداری و تعمیر ماشین ظرفشویی در محل است. تمامی قطعات مورد استفاده توسط تعمیرکاران برای تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت در محل کاملاً اصل و اورجینال می باشند. تعمیرگاه مجاز ایندزیت در اعزام تعمیرکاران مجرب به محل مورد نظر شما در زمان تعیین شده هیچ گونه کوتاهی نمی کند و در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکاران و متخصصین ظرفشویی ایندزیت به محل درخواستی شما ارسال می شوند.

چگونه بوی بد ماشین ظرفشویی ایندزیت را برطرف کنید؟

ماشین ظرفشویی ایندزیت ممکن است بوی بد و منزجز کننده ای از خود تولید کند و باعث آزار و اذیت شما شود. راهکارهایی برای رفع بوی بد ماشین ظرفشویی ایندزیت در ادامه به شما معرفی خواهد شد.

راهکارهایی برای رفع بوی بد ماشین ظرفشویی ایندزیت

1-پاک کردن فیلتر تخلیه ماشین ظرفشویی ایندزیت

الباقی مواد غذایی شما در فیلتر ظرفشویی جمع میشود و در اثر گرما و رطوبت میتواند تولید بو کند ، ظرفشویی ایندزیت دارای فیلتر استوانه ای است که میتوانید آن را جدا نمایید و تمیز کنید .

نحوه تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی ایندزیت در نمایندگی تعمیرات

فیلتر ماشین ظرفشویی ایندزیت را ۹۰ درجه عکس به سمت چپ بچرخانید، سپس فیلتر را خارج کنید. فیلتر را با مایع ظرفشویی و آب گرم در ماشین ظرفشویی ایندزت بشویید. برای تمیز کردن قسمت‌های داخلی ماشین ظرفشویی ایندزیت از یک فرچه کوچک استفاده کنید.

2-پاک کردن بدنه داخلی ماشین ظرفشویی ایندزیت در نمایندگی تعمیرات

ظروف غذا بعد از شسته شدن دارای جرم و مواد کثیف هستند که میتواند با ماندگاری آن بر روی بدنه داخلی ظرفشویی تولید بو کند ، شما عزیزان کافی است ، سبدهای داخل را بیرون آورید و با مایع و پارچه تمیز اقدام به تمیز کردن نمایید تا از شر بوی بد خلاص شوید .

3-تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی ایندزیت در نمایندگی تعمیرات

چربی میتواند به دور لاستیک درب ظرفشویی نفوذ کند ، حتما اقدام به تمیز نمودن آن نمایید و بعضی از مدلها به راحتی باز میشوند .

4-سبدهای ماشین ظرفشویی ایندزیت را با دقت بشویید

در صورتی که مشکل بوی بد ماشین ظرفشویی ایندزیت شما با راهکارهای بالا برطرف نشد، با تعمیرگاه مجاز ظرفشویی ایندزیت در تهران برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت در محل تماس بگیرید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1277672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =