۰ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
توزیع ۱۶۰ تن کاغذ بین نشریات کشور

بنابر اعلام کمیته توزیع کاغذ مطبوعات، ۱۶۰ تن کاغذ بین ۳۲۷ نشریه سراسر کشور به قیمت ۵۱۵۰ تومان توزیع شد. ۲۰۰ تن کاغذ دیگر هم برای روزنامه‌ها تخصیص پیدا کرده است که از ابتدای هفته آینده توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفتمین جلسه کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با توجه به موجودی واردکنندگان کاغذ مطبوعات و بررسی درخواست‌ نشریات، تخصیص ۱۶۰ تن کاغذ بین ۳۲۷ نشریه در سراسر کشور شامل هفته‌نامه، دوهفته‎نامه و ماهنامه نهایی و روند اجرایی آن با ارسال پیامک به مدیران مسئول این رسانه‌ها، آغاز شد. این مجموعه توسط شرکت نگارگستر و به قیمت کیلویی ۵۱۵۰ تومان در حال توزیع است.

طبق اعلام کمیته توزیع کاغذ معاونت مطبوعاتی ۲۰۰ تن کاغذ دیگر هم برای روزنامه‌ها تخصیص پیدا کرد که تا پایان هفته اعلام و از ابتدای هفته آتی توزیع و جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مطابق گذشته، این فهرست‌ها با هدف شفاف‌سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات، در وبسایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.

کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف توزیع مناسب و شفاف کاغذ مطبوعات، سرعت بخشی به مسیر ورود کاغذ به کشور و همزمان توزیع درست آن، رسیدگی به وضعیت رسانه هایی که به دلیل کمبود کاغذ اختلالی در انتشار آن‌ها ایجاد شده و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای کمک به وضعیت بازار کاغذ با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است. 

۲۵۸۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1277748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =