۰ نفر
۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷

بر اثر بارش سنگین برف و کولاک، راه ارتباطی 20 روستای شهرستان تکاب از 3 روز پیش همچنان مسدود است.

واحد مرکزی خبر در این باره نوشت:
فرماندار تکاب با اشاره به اینکه راهداران در تلاش هستند محورهای مسدود شده را بازگشایی کنند، گفت : به علت کولاک شدید و وزش باد این محورها دوباره مسدود شده است ، به طوریکه با گذشت زمان بر تعداد روستاهایی که راههای ارتباطی آنها مسدود شده اند، افزوده می شود. داعی از بازگشایی راه ارتباطی شهرستانهای تکاب - سقز در دو راهی ایران خواه خبر داد و گفت: به علت کولاک شدید و لغزنده بودن جاده توصیه می شود رانندگان از این مسیر تردد نکنند. وی افزود: تردد در گردنه مائین بلاغ تکاب هم به علت کولاک شدید و لغزنده بودن به کندی صورت می گیرد که ضروری است رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ مجهز کنند.



خسارت سیل به راههای رشتخوار 
سیل در شهرستان رشتخوار ، 2 میلیارد و 850 میلیون ریال به راه های روستایی این شهرستان آسیب رساند. رییس اداره راه و ترابری رشتخوار گفت: وقوع سیل راههای ارتباطی چند روستای بخش مرکزی از جمله راه روستاهای در ریز، فتح آباد و امین آباد و کیلومتر 5 جاده رشتخوار - خواف و رشتخوار تربت حیدریه را حدود 5 ساعت مسدود کرد. احمدرضا امیری افزود: شدت بارندگی همچنین تردد خودروهای سبک و سنگین در محور رشتخوار - خواف - تربت حیدریه را برای مدتی مختل کرد اما هم اکنون تردد در همه این محورها به صورت عادی جریان دارد. در این حادثه 23 کیلومتر از راههای روستایی و یک کیلومتر راه شهری دچار خسارت شده است.

 

بازگشایی محور کرج - چالوس
معاون عملیات پلیس راه کشور، از بازگشایی محور کرج - چالوس خبر داد. به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرهنگ البرزی گفت: با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه، این محور از ساعت 12 و پانزده دقیقه باز شد و تردد خودروها از ساعت 13 تا 23 از مرزن آباد به سمت کرج، به صورت یک طرفه امکانپذیر است. وی افزود: محور هراز نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه امروز بازگشایی شد و تردد خودروها به صورت دو طرفه انجام می شود. این محور به علت عملیات برفروبی، یک طرفه اعلام شده بود. معاون عملیات پلیس راه همچنین از بازگشایی محور شاهرود- آزاد شهر در استان گلستان خبر داد و گفت: محورهای ایرانشهر - زابلی در استان سیستان و بلوچستان و اندیکا- شهرکرد در استان خوزستان همچنان بسته است.56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =