شهادت یکی از نیروهای گردان‌های عزالدین القسام

ایرنا نوشت: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی و از مبارزان گردان های عزالدین القسام که صبح امروز (پنجشنبه) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق بیت حانون زخمی شده بود، به شهادت رسید.

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، «محمود احمد صبری ادهم» ۲۸ ساله صبح امروز در شرق بیت حانون نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شد و ساعاتی بعد وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این مبارز فلسطینی به شهادت رسیده است.

گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که وی یکی از مبارزان یگان حفاظت مرزی این گردان ها بوده است.

منطقه تحت محاصره نوارغزه از ماه مارس شاهد راهپیمایی ها فلسطینی ها موسوم به راهپیمایی بزرگ بازگشت است.راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس گذشته (۱۰ فروردین) جمعه هر هفته همچنان در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.
فلسطینیان جمعه هفته گذشته چهل و هشتمین راهپیمایی بزرگ بازگشت با عنوان «وفاداری به شهیدان و کشتار حرم ابراهیمی» را با حضور هزاران فلسطینی و رهبران گروه های مقاومت برگزار کردند.
با وجود مخالفت و تحریم بسیاری از کشورهای جهان مانند اتحادیه اروپا، در ۲۴ اردیبهشت سال ۲۰۱۸ در اقدامی تحریک آمیز، سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت.
شمار شهدای فلسطینی در راهپیمایی بزرگ بازگشت از آغاز تاکنون به بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر رسیده و بیش از ۲۵ هزار نفر دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز به دست ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =