گزارش آماری؛ از خرداد ۹۷ تا خرداد ۹۸ در فیلیمو چه گذشت؟

فیلیمو نوشت: بهمن ماه سال ۹۳ بود که با راه اندازی سرویس فیلیمو، تلاش برای گسترش فرهنگ تماشای آنلاین محتواهای ویدیویی را هدف قرار دادیم. تلاشی که تا امروز و با پشت سر گذاشتن سختی‌های فراوان، باعث شکل گیری این فرهنگ شده و سرویس‌های وی او دی را در میان سرویس‌های محبوب اینترنتی قرار داده است.

حالا با گذشت بیش از ۴ سال از شروع فعالیت فیلیمو، تماشای آنلاین فیلم و سریال آنقدر لذت بخش شده است که تلویزیون‌ها، گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی به مهمترین ابزار این تماشا تبدیل شده‌اند.

فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی به کمک وی او دی‌ها با شتاب بیشتری به میان مردم می‌رود و روزبه‌روز به تعداد مشترکان فیلیمو اضافه می‌شود.

با پیشرفت تکنولوژی و سرعت گرفتن رشد کسب و کارهای دیجیتال، آنچه اهمیت پیدا می‌کند بررسی‌های دقیق آماری و سنجش رفتار کاربران برای روشن تر شدن مسیر آینده است. عاملی که ما را به سمت ارزیابی عملکرد خود در سال ۹۷ سوق داد و نتایج جالبی را هم برایمان مشخص کرد. ما در این بررسی اهداف مشخصی داشتیم.

می خواستیم بدانیم فیلیمو تا چه اندازه متاثر از کاربران است و در سمت مقابل هم، تعامل کاربران با فیلیمو چه مزیت‌هایی برایمان ایجاد می‌کند. همچنین برایمان غرورآمیز بود که دانستیم تعداد مشترک‌هایمان نسبت به سال ۹۶، رشدی نزدیک به ۱۲۰ درصد داشته‌ و در کنار هم بیش از چهار میلیارد و ۶۶۰ میلیون دقیقه فیلم و سریال تماشا کرده‌ایم.

از طرفی اطلاعات سرویس ‌های وی او دی سنجشی برای عملکرد شبکه نمایش خانگی و اراِئه کنندگان محتواهای ویدیویی به شمار می‌رود. این عامل دیگری است که ما را به انتشار عمومی آمار سالیانه فیلیمو تشویق می‌کند. چرا که می‌دانیم پیشرفت صنعت شبکه نمایش خانگی به معنی پیشرفت فرهنگ کشور است و خوشحالیم که ۵۷ درصد محتواهای تماشا شده از سوی کاربران فیلمیو، محتواهای ایرانی است.

همچنین علاوه بر معرفی محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی در سال ۹۷، با بررسی داده‌های فیلیمو یک تیم را برای تولید پرفروش‌ترین فیلم پیش بینی کرده‌ایم. علاوه بر این اطلاعات، تحلیل‌های روزنامه نگاران و صاحب‌نظران تکنولوژی و ارتباطات تکمیل کننده گزارش سالانه فیلیمو است.

2121

کد خبر 1279482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =