فرمانده ناحیه انتظامی استان البرز خبر داد: آغاز به کار گشت‌های نامحسوس پلیس در استان البرز

فرمانده ناحیه انتظامی استان البرز از راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس پلیس دراستان البرز به منظور پیشگیری از تخلفات وکاهش تصادفات رانندگی خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان در مصاحبه خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی ناحیه انتظامی البرز برگزار شد،گفت:یکی از برنامه های نیروی انتظامی پیشگیری از حوادث جاده ای و کاهش تصادفات رانندگی درون شهری آن است.

وی با بیان اینکه این مهم در دستور کار پلیس راهور ناحیه انتظامی استان البرز قرار دارد، افزود: متاسفانه بیشترین آمار مربوط به حوادث جاده ای به تصادف وسایل نقلیه با عابرین پیاده مربوط می شود و در این راستا در جلسات متعددی که با شهرداری کرج برگزار کردیم مقرر شده کانال های عبور عابر پیاده ایمن سازی شوند و تعداد پل های عابر پیاده در بزرگراه ها افزایش پیدا کند.

سردار محمدیان با بیان اینکه سرعت غیر مجاز یکی از عوامل افزایش سوانح جاده ای است،اظهار کرد: با به کارگیری تجهیزات کامل پیشگیری و برخورد و اعمال قانون برای رانندگان متخلف امیدواریم شاهد کاهش تلفات جاده ای و عابرین پیاده درون شهری در استان البرز باشیم .

وی از راه اندازی گشت های پلیس نامحسوس در استان البرز خبر داد و گفت: این گشت های نامحسوس از امروز فعالیت خود را در استان البرز آغاز خواهن کرد.سردارمحمدیان در مورد مشخصات ظاهری این گشت ها به منظور اطلاع مردم برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی اظهار کرد: سرنشینان این خودروها ملبس به لباس مخصوص راهور و دارای حکم ماموریت و کارت شناسایی  هستند. خوردوهای گشت نامحسوس نیز بغل نویسی شده و دارای چراغ های گردان در عقب و نیز در جلوپنجره بوده  و پلاک آنها شخصی است

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت برخورد با خودروهای مشکوک به اسم پلیس نامحسوس، چنانچه این خودروها فاقد مشخصات ذکر شده بودند سریعا مرتب را با پلیس 110 در جریان بگذارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =