دریافت روزانه آگهی های استخدامی سراسر کشور

سایت ایران استخدام (Www.IranEstekhdam.IR) یک سرویس دهنده خصوصی و عام المنفعه در زمینه شغل و آگهی های استخدامی است. از طریق خدمات این سایت هم کارجویان و هم کارفرمایان در سراسر کشور قادر خواهند بود در بستر آگهی های استخدام با یک دیگر  ارتباط برقرار کنند.

در واقع ایران استخدام در یک سمت ابزار هایی را از طرق مختلف در اختیار کارفرمایان قرار میدهد تا از طریق آنها بتوانند نیازهای خود را جهت جذب نیروهای متخصص در قالب آگهی استخدامی منتشر نمایند و از سمت دیگر متقابلاً ابزارهایی را هم در اختیار کارجویان سراسر کشور قرار داده است تا از طریق آنها بتوانند آگهی های استخدام تهران  و سایر استانهای کشور را متناسب با "شهر" و "رشته" و "شغل" مورد نظر خود را دریافت نمایند.

روزانه بیش از صدها آگهی استخدام و هزاران موقعیت شغلی شامل آگهی های استخدام تهران و سایر استانهای کشور در سایت ایران استخدام منتشر می گردد و از طریق خدمات پیامکی و ایمیل و یا اپلیکیشن اختصاصی و شبکه های اجتماعی متعلق به ایران استخدام، به اطلاع صدها هزار کارجویی که در حال استفاده مستمر و روزانه از این خدمات هستند می رسد.

در زیر برخی از امکانات سایت ایران استخدام شرح داده شده است:

1- وبسایت ایران استخدام: سایت ایران استخدام بزرگترین مرجع بروز آگهی های استخدامی در سراسر کشور است و به صورت روزانه محل مراجعه چندین هزار کارجو و کارفرما از سراسر کشور جهت استفاده از خدمات آن می باشد.

2-  شبکه های اجتماعی ایران استخدام: مجموعه ایران استخدام دارای شبکه های اجتماعی مختلف در پیام رسانهای گوناگون می باشد که با توجه به استقبال صورت گرفته از این خدمات، ایران استخدام دسترسی آسان و مناسب جهت اطلاع رسانی آگهی های استخدامی شرکتهای خصوصی و سازمانهای دولتی را به بیش از یک میلیون عضو خود دارد.

3-  اپلیکیشن موبایل ایران استخدام: اپلیکیشن اختصاصی و رایگان سایت ایران استخدام یکی از راحت ترین و کارآمدترین ابزارها جهت یافتن فرصت های  شغلی متناسب  با نیاز کارجویان است. این اپلیکیشن استخدام  به صورت رایگان است و با توجه به کارایی بالایی که دارد در مدت کوتاهی پس از انتشار خود مورد توجه بیش از هزاران کارجو قرار گرفته است.

4-  نرم افزار کامپیوتر استخدامی ایران استخدام: علاوه بر اپلیکیشن موبایل، ایران استخدام اقدام به طراحی و انتشار نسخه کامپیوتر نرم افزار خود نیز نموده است که استفاده از آن رایگان بوده و امکان مشاهده فرصتهای شغلی را از طریق کامپیوتر کارجویان فراهم می نماید.

5-  وب سایت استخدامی ایران استخدام، دارای تمام مجوزهای لازم از مراجع قانونی مربوطه در ایران میباشد.

6-  با توجه به اینکه ایران استخدام مرجع اخبار و آگهیهای حوزه استخدام برای مجلات، نشریات، سایتها و خبرگزاریها محسوب میشود، بنابراین کارجویان گرامی با استفاده از خدمات آن، از بررسی روزانه سایر منابع بی نیاز خواهند بود.

کارجویان گرامی: اگر میخواهید آگهی های استخدام سراسر کشور را به صورت هدفمند و متناسب با رشته شغلی و تحصیلی خود دریافت کنید همین حالا میتوانید وارد سایت ایران استخدام شده و از خدمات متنوع و رایگان آن استخدام نمایید.

کارفرمایان گرامی: خدمات ما تضمینی ست، جهت جذب سریع و آسان نیروهای مناسب با نیاز خود میتوانید به بخش درج آگهی استخدام مراجعه نمایید و آگهی استخدامی خود را فوراً در سراسر اینترنت منتشر نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279883