فرمانده ناجا: از مامور ماجرای پارک پلیس تقدیر کردیم؛ او به وظیفه قانونی عمل کرده بود

ایلنا نوشت: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز ناجا در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در عمل تنها است، گفت: نیروی انتظامی وظیفه برخورد با ناهنجاری ها را برعهده دارد اما امروز برحسب کم کاری برخی دستگاه ها، شاهد افزایش این موضوع در جامعه هستیم.

سردار "حسین اشتری" در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، اظهارداشت: نیروی انتظامی وظیفه خود می داند همواره پاسدار ارزش های انقلاب بوده و باشد و در عین حال تامین امنیت در کشور یکی از وظایف ناجا محسوب می شود.

فرمانده ناجا با اشاره به نقش دستگاه های دیگر در ایجاد احساس امنیت، اضافه کرد: متاسفانه برخی به دنبال القای این موضوع هستند که در کشور ما امنیت وجود ندارد ولی به حول و قوه الهی و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، نیروی انتظامی در ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز حضور دارد و توانسته از مرزها تا اعماق شهرها امنیت را تامین کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به نقش اثربخش ائمه جمعه در احساس امنیت اشاره و بیان کرد: ما نیز به عنوان یک سرباز از اینکه خدمتگزار مردم هستیم و امنیت را برای آنان تامین می کنیم، بسیار خوشحالیم.

سردار اشتری با بیان اینکه مردم به نیروهای مسلح اعتماد کامل دارند، افزود: طبق آمارهای علمی، نیروهای مسلح از بین ۳۲ دستگاه در صدر قرار دارد و نیروی انتظامی نیز به تبع آن در بین اولین ها قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی وظیفه برخورد با ناهنجاری ها را برعهده دارد اما امروز برحسب کم کاری برخی دستگاه ها، شاهد افزایش این موضوع در جامعه هستیم.

به گزارش سایت پلیس، عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در عمل تنها است، خاطرنشان کرد: ممکن است، عده ای با صدور برخی اطلاعیه ها و یا بیانیه ها، از پلیس حمایت کنند اما ناجا در عمل تنها است.

سردار اشتری به وظایف ۲۶ دستگاه درموضوع عفاف و حجاب، اشاره و خاطر نشان کرد: ۳۰۰ مصوبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی که به تصویب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسیده است، وجود دارد و باید از این دستگاه ها سوال شود که در قبال تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن که رهبر معظم انقلاب چندین بار در این رابطه تذکر داده اند، چه کرده اند؟

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در این میان وظایف خود را به خوبی انجام داده است، گفت: گرچه ما به این حد نیز راضی نیستیم ولی برحسب قانون وظایف خود را به درستی انجام داده ایم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: توقع ما از این جمع موثر و پربرکت برای کشور، این است که نیروی انتظامی را در عمل کمک کنند و از دستگاه های دیگر نیز بخواهند تا به وظایف خود طبق قانون عمل کنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اقدامات سلبی و ایجابی ناجا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه براساس قانون بی حجابی جرم محسوب می شود، گفت: بارها اعلام کرده ایم، خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن، جرم محسوب می شود، برهمین اساس طرح ناظر یک را راه اندازی کرده ایم که خوشبختانه اثرات مثبتی نیز به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، حدود ۳۰۰ هزار پیامک برای افراد متخلف ارسال شده که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر برای اخذ تعهد مراجعه کرده اند که با برخورد محترمانه از آنها تعهد اخذ شده؛ همچنین اعلام شده در صورت تکرار، خودرو آنها توقیف و در مرحله بعد به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سردار اشتری با انتقاد از کسانی که مخالف این طرح هستند، گفت: بررسی ها نشان داده افرادی که با این طرح مخالفت دارند، دلیل آن این است یکی از بستگان آنها پیامکی از سوی پلیس دریافت کرده اند.

وی گفت: مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می شود.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در برخورد با فساد نمی توانیم یک تنه وارد شویم، گفت: نیروی انتظامی گرچه در این میان تنها است ولی اعلام می کنیم ما کار خود را انجام خواهیم داد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: متاسفانه در برخی بیمارستان ها، بانک ها و حتی برنامه های تلویزیونی ، بدحجابی ها به مراتب بدتر از افرادی است که پلیس در خیابان ها با آنها برخورد می کند.

فرمانده ناجا ادامه داد: برخی از افراد نیزهنگامی که با فرد متخلفی برخورد می شود، شروع به جوسازی علیه پلیس می کنند که این موضوع پذیرفتنی نیست چراکه اگر تیغ مامورما کند شود، ضرر آن برای کل مردم و متدینین خواهد بود.

سردار اشتری ضمن اعلام حمایت از ماموران و کارکنان نیروی انتظامی که در چارچوب قانون وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند، خاطرنشان کرد: اگر ماموری خطایی انجام دهد، حتماً با او برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در قضیه پارک پلیس تهران، موضوع را بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم که مامور ما در چارچوب قانون، وظیفه قانونی خود را انجام داده که از او تقدیر کردیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در ادامه سخنان خود بر لزوم مدیریت فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: گرچه این فضا امروز یک نیاز در جامعه محسوب می شود ولی کم کاری برخی مسئولان سبب شده تا مشکلاتی در این فضا داشته باشیم.

سردار اشتری به افزایش صددرصدی جرایم در فضای سایبر در سال جاری، اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مدیریت این فضا، یک نیاز ضروری محسوب می شود.

فرمانده ناجا در ادامه از همراهی مردم در پشتیبانی از خدمات پلیس تقدیر و تشکر کرد و افزود: با کسانی که بخواهند به حقوق مردم تعدی کنند، هیچ تعارفی نخواهیم داشت و قاطعانه با آنها برخورد خواهیم کرد.

سردار اشتری در پایان از حمایت های ائمه جمعه سراسر کشور از ناجا تقدیر و تشکر کرد و گفت: قطعاً حمایت های ائمه جمعه از طرح های نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف تاثیرگذار خواهد بود.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    تمام دنیا پلیس در کناره مردمه . توی ایران روبروی مردم. همین کارارو میکنین که ملت وقتی پلیس میبینن بجای اینکه حس امنیت بکنن بهشون استرس دست میده.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      ولی مردم از اون پلیس تقدیر نمیکنند مهم مردمند که تقدیر کنند
    • سیاوش IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      برو بنده خدا برخورد پلیس امریکا با زن باردار و زدنش رو بخون میفهمی اینجا پلیس چقدر مظلومه و هیچ جبروتی نداره
    • شمس تبریزی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      مردم در کاربران فضای مجازی خلاصه نمیشوند. حشر و نشر زیاد با فضای مجازی موجب کاهش حافظه و هوش میشه و آدمی را دچار توهم میکنه. من هر وقت زیاد با اینترنت کار میکنم در حل مسایل ریاضی کند میشم و در فعالیت های روزمره دچار بیش فعالی و عدم تمرکز حاصل از آن میگردم
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      11 80
      اره بعدشم با یسری مهندس ژاپنی رفتیم بالای برج میلاد اونا گفتند شما که این کوه ها رو دارید چرا این برج رو ساختید بعدشم با یسری مهندس دیگه ژاپنی رفتیم عسلویه پرسیدند اینا چیه گفتید صندوق صدقاته گفتند شما با این منابع مگه فقیرم دارید بعدشم با یسری رفتیم عراق اونجا پراید 900 دلار بود...بع بع
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      9 75
      13:14 مردم یعنی کی؟ از نظر شما بیسوادای کم هوش مردم اطرافیان محدود خودتونن و کلا کوچکترین فهمی از امار ندارید
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      141 0
      منظور از برخورداری از امنیت پایدار ، امنیتی است که مردم بدون دغدغه و ترس در هر ساعت از شبانه روز در میادین ، خیابانها و کوچه های شهر بی آنکه تعدی یا آسیبی به جان ، مال یا آبرو آنان شود تردد نمایند و جان ، اموال و آبروی کسبه و شهروندان جهت فعالیتهای اجتماعی و شخصی تهدید و به مخاطره نیفتد . مردم که نمی توانند جهت مصون ماندن از گزند زور گیران و کیف قاپان مسلح اموال شخصی را بیرون همراه خود نیاورند و یا در خانه بنشینند و خود را از فعالیتهای اجتماعی محروم نمایند !
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    غیر از این هم انتظاری از شما نبود.
  • GB ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    دارین به مردم ظلم می کنید،خدا عاقبت ظالم رو ختم به خیر نمی کنه. هر قدر آسمون و ریسمون ببافین و از مامورین متخلف ،تقدیر کنین،واقعیت رو نمی تونین تغییر بدین. حتی افراد قانون دان و وکلا ،عمل مامور انتظامی رو خارج از چهارچوب وظایف و اشتباه برآورد کردند . تشویق مامور خاطی ،پایه گزاری رسمی مذموم است که دود این تشویق به بی ضابطه ای به چشم نیروی انتظامی خواهد رفت و اعتبار و احترام خود را نزد مردم از دست خواهد داد،هرچند همین حالا هم تا حدودی چهره نیروی انتظامی نزد مردم مخدوش می باشد.
  • علی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    افکار داعشی شده وظیفه
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    آفرین.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    پلیس علیه مردم
  • DE ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    258 9
    چارچوب کدوم قانون؟ ما که وحشی‌گری دیدیم و بس. البته که پلیس اینقدر ضعیف شده که به وحشی ها مدال می‌دهد و تقدیر می‌کند. با این استدلال فرمانده ناو وینسس آمریکا هم که هواپیمای مسافربری ایرانی رو زد، طبق قانون عمل کرده و تقدیر ازش درست بوده.
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      7 14
      این کامنت رو به رئیس روزبه نشون بدی درجا ی سوییت مادام العمر برات درنظر میگیره
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      5 118
      همچین مقایسه ی احمقانه ای تنها از یک موجود احمق برمیاد و مثبت زنندگان احمق تر از خودش
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      90 1
      اره دیگه مردن امثال اقاسلطان هم طبق قانون بود
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    140 1
    لطفا پیگیر ناهنجاری درمان و اموزش پولی هم باشید چون طبق قانون درمان و امورش باید رایگان باشند .
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    202 8
    جالب کل مملکت رو بسیج کردید دنبال خانومهای بیحجاب و بدحجاب ...این عزم رو در کلیه امور مملکت داشتیم الان اون بالا بودیم فقط شعار و شعار و شعار
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      82 1
      جالبه آمار میدن فقط پنج درصد ناهنجاری بی حجابی دارن و همه این امکانات و تقدیر و تشکرات و بسیج نیروها فقط واسه اون پنج درصده جل الخالق
  • DE ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    علت محبوبيت شما هم در همين هست .باز هم تقدير كنيد
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    خجالت آوره. البته برای کسانی که می فهمن خجالت یعنی چی.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    169 9
    متاسفم. حتی رغبت نکردم متن خبرتونو بخونم اما نتونستم اظهار تاسف نکنم. خیلی متاسفم........
  • CZ ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    104 6
    آدم چی بگه به اینا
  • CZ ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    خوب کردین
    • رضا IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      59 7
      تو فقط عقده ای هستی
  • CZ ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    106 6
    تا کی باید شاهد چنین برخوردهایی باشیم با مردم؟
  • زهرا CZ ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    110 9
    با این کارها مردم را عصبانی میکنید
  • CZ ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    108 7
    خجالت آوره فقط همین
  • CZ ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    وظیفه پلیس همینه
  • CZ ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    8 128
    آفرین بر این پلیس
  • CZ ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    106 8
    مردم را بیشتر از همیشه به جان یکدیگر میندازید واقعا تاسف خوردم
    • شمس تبریزی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      من به عنوان یکی از همین مردم دقیقا همین انتظار را از پلیس دارم و مهم هم نیست که عده ای از مردم به جان من بیفتن. این کار ثواب داره حتی اگر از مردم کتک هم بخورم ثوابش بیشتره
  • ناصر IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    7 105
    اون مامور وظیفه خودش رو انجام داد دلیل نمیشه چون ما ضعف در خیلی قسمت ها داریم چشم ببندیم رو اینجور مساله ها و بگیم اول اونارو درست کنید بعد این. این مامور در حد شغل خودش وظیفشو انجام داده یعنی اول تذکر داده بعدش که دیده به حرفش گوش نمیدن خوب دستگیر کرده . من نمیدونم چرا یه عده منفی میدن. به شخصه از وضع حجاب در مملکت رازی نیستم . بالاخره 97 یا 98 درصد به جمهوری اسلامی رای دادند و قانون جمهوری اسلامی پوشش حجاب رو تصویب کرده. برو خانم محترم تو منزل شخصی عریان بگرد تقصیر من چیه میخوام ازادانه راه برم چشمم به شمای بی حجاب میوفته.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    6 88
    به نظر من کار اون بنده خدا ماموره درست بود اگر برخورد نکرده بود اخراج شده بود اون فقط وظیفشو انجام داد
  • حامد IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    4 107
    اقا من میخوام ازادانه در خیابان قدم بزنم و چشمم به هیچ زن عجب مجوجی بدحجابی نیوفته تکلیف من چیه . میخوایین حتما کور بشم اره
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    4 99
    خانوم محترمی که از این رفتار پلیس ناراحت شدی اقایون از دیدن زن بدحجاب تحریک میشن مخصوصا تو هوای گرم که حرارت بدن بالاس ی مساله کامله علمی میتونی سرچ کنی حتی بدحجابی از بی حجابی به شدت بدتره خوب من نمیخوام شما خواهر مسلمانی این طوری ببینم باید چیکار کنم
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    64 1
    اول گفتن باهاش برخورد کردیم بعد تکذیب کردن حالا ای تقدیر کردند
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    73 2
    همون کسی که بهتون دستور کرده که با بد حجابها برخورد کنید همون هم دستور کرد که از پلیس خاطی تقدیر کنید شما فقط اطاعت کردید .
  • AT ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    49 2
    300 هزار پیامک در مدت کمتر از 2 ماه و آنهم فقط برای خودروها و تنها در آن حد که مامورین توان تجسس و کشف آن را داشته اند یعنی اینکه در حال مقابله با یک روند عمومی و فراگیر جامعه هستید
  • AT ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    57 1
    300 هزار پیامک در مدتی بسیار کوتاه یعنی اینکه از اقدامات خود نتیجه عکس گرفته اید و خواهید گرفت
  • AT ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    72 6
    حجاب اجباری قطعا محکوم به شکست است
  • AT ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    73 6
    روزی حجاب اجباری را تنها در کتابهای تاریخی میتوان یافت
  • AT ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    67 6
    برای آیندگان، روزگار ما طنز جالب و خنده داری خواهد بود از اینکه بدانند عده ای میخواستند با نیروی مسلح لباس و سبک زندگی مردم را تغییر دهند
  • AT ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    75 5
    برده داری و کمونیسم و نازیسم هم روزی قانونی بودند اما الان جایشان در زباله دان تاریخ است
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    13 75
    خیراانفسکم آقای سردار. امت حزب‌الله با کسی شوخی ندارد. درستش همینه که دختری که آب بازی یا کشف حجاب کرده است را پلیس وظیفه شناس کتک زنان ببرد و آن مامور وظیفه شناس هم تایید و تشویق شود.
  • AT ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    63 3
    قانون غلط باید عوض شود، باید به خواست جامعه و جوانان توجه شود، این جنگ بی پایان با مردمی که نمی خواهند طبق دستور شما زندگی کنند را تمام کنید
  • یک دانش آموخته جامعه شناسی IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    61 2
    می فرمایند 26 نهاد در حوزه عفاف و حجاب دارای وظیفه و تکلیف هستند و 300 مصوبه هم داشته اند ولی نیروی انتظامی تنهاست. سوال اینجاست که چرا تنهاست؟ آنها تمام تلاش خود را می کنند و تا حالا هم کرده اند ولی متوجه شده اند که حجاب اجباری قابل تداوم نیست چه با زبان نرم چه با تبلیغ. فقط نیروی انتظامی است که به این سیاست اشتباه پی نبرده که خدا عاقبت این نیرو و مردم و جامعه رو به خیر کنه چون این ره که میروند به ترکستان است.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    81 3
    جناب رييس پليس، اتفاقا دليل محبوبيت مثال زدنى شما نزد مردم همين تقدير و تشكرهاى ضد نظر مردمه. حالا همين فرمون برين جلو ببينيد به كجا ميرسيد. وقت كرديد تاريخ را هم مطالعه كنيد سردار!
  • GB ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    5 66
    دم پلیس گرم امریکا بود میکشتش ولی اینجا بیعرضه و بیعارن
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    55 4
    با این تشویقها و تعریفها منتظر فجایع و برخوردهای خشنتری باشید من ک پلیس میبینم استرس دارم همیشه شماهارو نمیدونم
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    10 58
    الان همه ژست مردم دوستی گرفتن...نمیگین که اینقدر دست و بال مامور رو بستین که دختره به حرف پلیس که توجه نمیکنه هیچ با سیلی میزنه تو صورتش عینکشم میشکنه و فحاشی هم میکنه بعد این همه عربده کشی طرفو دستگیر کردن حالا مدافعان انسانیت سر بلند کردن، اونایی که کعبه آمالشون غرب و آمریکاست چرا اعتراف نمیکنن که اونجا اگه طرف به حرف پلیس توجه نکنه با اسلحه مجبورش میکنن کف زمین دراز بکشه و حتی در صورت لزوم بهش شلیک هم میکنه ... واقعا زبان آدم قاصره از جهالت و بلاهت بعضی ها
  • DE ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    48 2
    پلیس ما برای مقابله تربیت می شود نه برای همراهی .. تقدیر می شود که دفعه بعد محکم تر بزند !
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    70 3
    خدا از شما نمیگذره با این ظلمی که به ملت ایران روا داشتین. خدا در همون قرآن میگه که هیچ ظلمی پایدار نمیمونه و شما هم بالاخره روزی از قدرت کنار میرین
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    1 40
    کشتی کردی خودتو پناهنده جمهوری چک
  • GB ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    83 2
    یعنی مامورین شما اجازه دارند ناموس مردم را زیر بغلشون زده اونم یه دختر ضعیف از نظر بدنی را و شما هم تقدیرشون کردین؟شما فقط با این کارهای مامورینتان خشونت و و ترس از پلیس که حافظ منافع مردم باید باشه را تشویق میکنید یعنی جوامنیتی /پلیسی!ایا با زبان خوش و تذکر اگراز اول جلو آمده بودید نتیجه اش بهتر نبود؟ و اگریکی با ناموس خودتون اینطور برخورد کند و دست بهش بزند خوشآیندتون هست؟ بابا طرف تروریست که نبودمامورتان با خشونت بلندش میکرد و میکشیدش طرف ماشین!واقعا باعث تاسفه این سخنان یعنی شما نه مردم رو از خودتان میدانید نه مردم شما را ازخودشان!
  • GB ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    71 3
    نمیدونم چرا خشونت سرلوحه پلیس این کشوره !مگرشما حافظ منافع مردم نیستین؟ یه مامور قلچماق افتاده به جان یک دختر جوان را باعث تشویق میدانید؟چی را تشویق کردین خشونت ماموتان را؟گیرم دخترخانم تخطئی کرده آیا مامور شما به این خانم محرم بود که زده زیر بغلش؟ گناه مامورشما هم کم نیست پس اسم وظیفه شناسی روش نذارین!