نظرات متفاوت کاربران خبرآنلاین درباره علیرضا دبیر!

قهرمان کشتی ایران،جهان و المپیک برای 4 سال به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتخابات فدراسیون کشتی صبح امروز برگزار شد و در نهایت علیرضا دبیر موفق شد با کسی 31 رای در دور دوم به عنوان رییس جدید این فدراسیون المپیکی انتخاب شود.

ما از شما خواستیم تا نظرتان را درباره اینکه آیا دبیر می تواند در این پروسه 4 ساله راه موفقیت های کشتی را ادامه بدهد یا اتفاق های دیگری خواهد افتاد؟» بدهید که در ادامه به بخشی از نظرات شما نگاهی خواهیم انداخت:

کاربری نوشت:«برایش ارزوی موفقیت دارم . از ایشان شایسته تر هم بودند ولی اجازه نیافتند درانتخابات شرکت کنند . ولی همین که یک خاک تشک خورده وقهرمان جهان والمپیک انتخاب شد جای خوشحالی دارد وجا دارد بقیه درکنارش و همراهش شوند ودست به دست هم دهند وورزش اول کشورمان را درالمپیک پیش رو سربلند کنند .»

کاربری دیگر که مخالف انتخاب دبیر بود نوشته:«در شورای شهر چه گلی به سر مردم زد که در فدراسیون بزنه. اینکه کشتی گیر بوده دلیل نمیشه در کار مدیریتی هم موفق باشه. همونطور کهدر شورای شهر ثابت کرد که نیست.»

مهران هم معتقد است:«ایشون شایستگی احراز این پست رو ندارند .»

حسنعلیهم نوشته:«حتما انتخاب خیییلی مبارکیه چون اقای دبیر هم کشتی گیر بین المللیه و هم تجربه مدیریت داره و هم عضو شورا بوده و چم خم کارها رووووووو بلده و مهمتر از همه اینکه صاحب املاک و باقیاتی در منطق تهرانه که شاید بتونه خرج سنگین کشتی رو بده میگید نه ببینید و نظاره کنید به افققققق»

کاربری دیگر نوشته:«تو شورای شهر که هیچ دستاوردی نداشت بعید می دونم بتونه گلی به سر فدراسیون هم بزنه. کلاً افرادی که سیاسی میشن به درد ورزش نمی خورن.»

نظر شما درباره این عکس چیست؟/ انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رییس جدید فدراسیون کشتی

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =