وزیر ارتباطات بازدید نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ را از ایرانسل آغاز کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به همراه هیأت همراه از کشورهای عراق، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و قطر، بازدید نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ را از ایرانسل آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز پنجشنبه، ۲۷ تیرماه، مهندس محمد جواد آذری جهرمی بازدید خود از نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ را با حضور در غرفه ایرانسل، در سالن ۳۸ نمایشگاه آغاز کرد. در این دیدار، هیأتی متشکل از وزرای ارتباطات کشورهای عراق، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، قائم مقام وزیر ارتباطات قطر، معاون دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، دبیرکل اتحادیه مخابراتی کشورهای آسیا و اقیانوسیه (APT) و دبیرکل اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC)، رئیس نظام صنفی رایانه‌ای کشور، معاونان وزیر ارتباطات و مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه نیز در کنار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

در این بازدید دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، ضمن عرض خیرمقدم به مهندس آذری جهرمی و هیأت همراه، دستاوردهای جدید ایرانسل نظیر رشد مصرف دیتای مشترکان را شرح داد و به ارائه توضیحاتی در خصوص معرفی خدماتی نظیر VoLTE، VoWiFi، اینترنت پرسرعت همراه LTE و ثابت TD-LTE، تلویزیون اینترنتی ایرانسل(لنز)، اپلیکیشن و سیم‌کارت کودک، «ایرانسل من» و حساب چندکاربره برای مشترکان، پرداخت.

مدیرعامل ایرانسل، همچنین در خصوص راهکارها و خدماتی که ایرانسل در زمینه اینترنت اشیاء، شهر هوشمند، خدمات پرداخت الکترونیکی و سیم‌کارت NFC، خدمات ابری و WiFi شرکتی ارائه می‌دهد توضیحاتی را ارائه کرد.

ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ غرفه‌های جداگانه‌ای در سالن‌های ۶، ۸-۹، ۱۸، ۲۷ و ۳۸ و محوطه نمایشگاه را برای ارائه و معرفی خدمات خود، در نظر گرفته است.

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تا یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، پذیرای بازدیدکنندگان است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =