۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
چمن مصنوعی ارزان قیمت بخریم؟

برای متقاضیان خرید چمن مصنوعی موضوع قیمت بسیار حائز اهمیت می باشد و هزینه خرید چمن مصنوعی ابتدا به نظر مقرون به صرفه نیست.

چمن طبیعی ماندگاری کم ورسیدگی زیادی را نیاز دارد، همچنین آب پاشی به چمن طبیعی در کشور کم آب ما ایران، بسیار مصرف آب را بالا برده و به صرفه نیست.

علاوه بر این چمن مصنوعی شما را از هزینه کاشت و برش و صرف وقت برای رسیدگی به چمن طبیعی بی نیاز می کند و در تمام فصول ظاهر خود را حفظ کرده و دوام بالایی دارد و در برخی از شرایط آب و هوایی ایران که چمن طبیعی امکان رشد ندارد بسیار مناسب است.

قیمت چمن مصنوعی

چمن های مصنوعی شامل ورزشی و تزیینی می باشند، و دارای تنوع قیمتی بالایی هستند

چمن مصنوعی بر اساس جنس و کیفیت و ارتفاع و تراکم دارای قیمت های مختلفی هستند اما چمن مصنوعی که ابتدا پر هزینه به نظر می آید با عمر مفید 5 تا 10 سال و ظاهر زیبا و تنوع بالا بسیار مقرون به صرفه تر از چمن طبیعی است.

اما برخی از خریداران چمن مصنوعی به دنبال چمن ارزان هستند وباید این موضوع را در نظر گرفت که چمن ارزان به دلیل کیفیت پایین از ماندگاری و مقاومت بالایی برخوردار نیست و زودتر از بین رفته و کمتر از چمن با کیفیت عمر خواهد کرد.

چمن مصنوعی باید مقاوم و از متریال خوب و استاندار و بهداشتی در آن استفاده شود و بافت چمن باید دارای استحکام کافی بوده و به راحتی تارهای چمن کنده نشود و بکینگ نیز نباید دچار ترک خوردگی و یا پودر شود.

برای خرید چمن مصنوعی به دنبال جنس بی کیفیت و ارزان نباشید بلکه بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب  از فروشگاههای معتبر خریداری کنید فروشگاه نیاورون مرغوبترین محصولات چمن مصنوعی را با قیمت مناسب عرضه میکند. برای خرید و دریافت لیست قیمت چمن مصنوعی ارزان به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیاورون مراجعه و برای بازدید از چمن ها و دریافت مشاوره تلفنی و حضوری با تیم فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

قیمت چمن مصنوعی بر اساس هر متر مربع  می باشد و میتوان خرید آنلاین و راحت  چمن مصنوعی را در فروشگاه نیاورون انجام داد و در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

چمن مصنوعی دست دوم

چمن مصنوعی دست دوم بعد از چندین سال استفاده و گذراندن عمر مفید دوباره فروخته و مورد استفاده مجدد قرار می گیرد، این چمن قیمت پایین تری به نسبت چمن نو دارد ولی ظاهر زیبای خود را کمی از دست داده و ممکن است دچار پوسیدگی در بعضی نقاط باشد

چمن مصنوعی دست دوم برای پروژه های ورزشی متراژ بالا مناسب است چون در مجموع هزینه را بسیار کاهش داده و در زمین فوتبالی و ورزشی که کمتر مورد استفاده قرار میگیرد مناسب است.

اما این موضوع را در نظر داشته باشید که چمن مصنوعی دست دوم بر اثر پا خوردگی با کفش فوتبال چمن مصنوعی دچار فرسایش شده و عمر کمی برای خریداران خواهد داشت.

ولی چمن مصنوعی دست دوم برای کاربرد دکوراتیو به هیچ وجه مناسب نیست زیرا چمن مصنوعی باید ظاهر زیبایی داشته باشد و در متراژ پایین در قیمت تاثیر زیادی نخواهد گذاشت.

نصب چمن مصنوعی

برای نصب چمن مصنوعی ابتدا می بایست زیر سازی انجام شود و متراژ مقدار چمن مورد نیاز بر مبنای متر مربع محاسبه و چمن مصنوعی متناسب با کاربری، خریداری شود.

زیر سازی چمن مصنوعی باید سطح صاف و سخت مانند سیمان و بتن و کاشی و سرامیک و.... باشد و روی سطح خاکی باید با غلتک صاف و چند سانتی متر شن روی زمین ریخته و با غلتک سفت و صاف شود و جدول بتنی دور زمین اجرا شود.

چمن مصنوعی توسط نصاب با کاتر طبق محیط برش داده می شود و درزهای چمن مصنوعی کنار هم قرار داده شده و با چسب بهم متصل می شود.

نصب چمن مصنوعی بوسیله چسب مخصوص و نوار اتصال و ژئوتکستایل برای زمین خاکی انجام می شود.

برای نصب روی دیوار با پیچ و لولپلاک و چسب چمن مصنوعی انجام می شود.

فروشگاه نیاورون با ارائه چمن مصنوعی و خدمات نصب و فروش چسب چمن مصنوعی و سایر متریال نصب شما را در خرید و اجرای چمن مصنوعی یاری می دهد.

چمن مصنوعی موکتی

نوعی چمن مصنوعی با ارتفاع کم و تراکم بالا و وزن سبک را چمن مصنوعی موکتی می نامند. نظافت این نوع چمن مصنوعی بسیار آسان است و با جارو برقی انجام می شود و یکی دیگر از مزیت های چمن مصنوعی موکتی قیمت مناسب آن می باشد که به نسبت سایر چمن ها با ارتفاع بالاتر قیمت پایین تری داشته و مقرون به صرفه تر است.

بورس چمن مصنوعی

چمن مصنوعی محصولی با محبوبیت زیاد است که امروزه در بحث دکوراسیون داخلی و محوطه سازی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و اما سوالی که برای متقاضیان خرید این محصول مطرح می شود این است که چمن مصنوعی با کیفیت خوب و قیمت مناسب را از کجا می توان تهیه کرد.

برای مطلع شدن از لیست قیمت چمن مصنوعی و قیمت صندلی اداری و دریافت مشاوره رایگان حضوری و تلفنی و خرید آنلاین چمن مصنوعی به وب سایت فروشگاه نیاورون به نشانی Niavaroon.com مراجعه نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281494