استعلام بیمه تکمیلی دانا + سقف هزینه تعهدات

.

بیمه تکمیلی دانا

بیمه درمان تکمیلی یکی از انواع بیمه‌های اشخاص است و شرکت بیمه دانا هم مانند سایر شرکت‌های بیمه بخشی از هزینه‌های درمانی بیمه‌گذاران را که توسط بیمه‌های پایه پرداخت نمی‌شود، تا سقف تعهد خود، به آن‌ها می‌پردازد.

بیمه دانا بیمه تکمیلی خود را فقط به صورت گروهی برای کارکنان سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات و ... صادر می‌کند و تمام شرایط بیمه تکمیلی گروهی دانا از جمله سقف تعهدات پوشش‌ها، مقدار حق‌بیمه، شرایط سنی، میزان فرانشیز و ... به صورت توافقی بین شرکت و متقاضی بیمه تعیین می‌شود.

در ادامه تمام شرایط بیمه تکمیلی دانا را به طور کامل توضیح داده و به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا

شرکت دانا در بیمه تکمیلی گروهی خود موارد زیر را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید در هر یک از این موارد برای دریافت بخشی از هزینه‌های درمانی از تعهدات شرکت بیمه استفاده کنید.

· جبران هزینه‌های بستری‌، جراحی‌، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گاماناپف و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود و Day Care.

· ‌جبران اعمال جراحی تخصصی شامل جراحی مربوط به سرطان‌، مغز و اعصاب مرکزی نخاع‌، گامانایف‌، قلب‌، پیوند ریه‌، پیوند کبد، پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان

· ‌جبران هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین

· ‌جبران هزینه‌های درمانی نازایی و ناباروری

· ‌جبران هزینه‌های مربوط به رفع عیوب انکساری چشم (نظیر عمل لیزیک‌، لازک و …)

· ‌جبران هزینه‌های پاراکلینیکی (تشخیص درمانی)

· ‌جبران هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی

· ‌جبران هزینه‌های ویزیت و دارو

· ‌جبران هزینه‌های دندانپزشکی

· ‌جبران هزینه خرید سمعک

· ‌جبران هزینه عینک و لنز تماس طبی

· ‌جبران هزینه تهیه اعضاء طبیعی بدن

· ‌جبران هزینه اروتز که بلافاصله بعد از عمل جراحی مورد نیاز باشد

· ‌جبران هزینه تشخیص بیماری‌ها و ناهنجاری‌های جنین منوط به داشتن پوشش زایمان

· ‌جبران هزینه همراه افراد زیر 7 سال و بالاتر از 70 سال در بیمارستان

· ‌هزینه آمبولانس و سایر فوریت‌های پزشکی

سقف هزینه های بیمه تکمیلی دانا

همانطور که گفتیم میزان حق‌بیمه تکمیلی گروهی دانا به صورت توافقی و بر اساس معیارهایی از جمله تعداد نفرات متقاضی بیمه، تعداد پوشش‌ها، سقف تعهدات شرکت بیمه در هر پوشش و ... تعیین می‌شود. بنابراین نمی‌توان مقدار دقیقی برای حق‌بیمه محاسبه کرد و این سقف به صورت توافقی تعیین می‌شود.

سقف تعهدات بیمه تکمیلی دانا سال 98

در بیمه تکمیلی برای هر دسته بیماری از طرف شرکت بیمه سقف تعهد تعیین می‌شود، به این معنا که شرکت بیمه هزینه‌های درمانی بیمه شده در آن بیماری را فقط تا آن مقدار پرداخت می‌کند. برای مثال در پوشش دندانپزشکی اگر سقف تعهد شرکت بیمه 1 میلیون تومان باشد، شرکت بیمه حداکثر 1 میلیون تومان به بیمه شده پرداخت می‌کند و نه بیشتر.

در بیمه تکمیلی گروهی، سقف تعهدات یکی از شرایطی است که به صورت توافقی بین بیمه‌گذار و بیمه‌گر (شرکت بیمه) تعیین می‌شود و بدیهی است که با افزایش میزان تعهدات شرکت بیمه، متقاضی بیمه هم حق‌بیمه بیشتری باید پرداخت کند.

ثبت نام بیمه تکمیلی دانا

هر شرکتی برای ارائه بیمه تکمیلی گروهی حداقلی را برای تعداد اعضا در نظر می‌گیرد. این تعداد در بعضی از شرکت‌ها به 250 نفر می‌رسد. اما بیمه دانا این امکان را فراهم کرده است تا شرکت‌هایی با حداقل اعضای 50 نفر (کارکنان و اعضای خانواده آن‌ها) هم بتوانند تحت پوشش بیمه تکمیلی گروهی قرار گیرند. نکته دیگر این که تمام افرادی که متقاضی بیمه تکمیلی گروهی دانا هستند باید باید تحت پوشش بیمه پایه ( تامین اجتماعی، سلامت، نیروهای مسلح و ...) باشند. این الزام شامل کارکنان و اعضای خانواده آن‌ها می‌شود.

برای خرید و ثبت نام بیمه تکمیلی دانا می‌توانید از طریق سایت ازکی اقدام کرده و به شکل آنلاین بیمه خود را خریداری کنید.

مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی دانا

بیمه دانا با تعداد زیادی از مراکز درمانی در حوزه‌ی خدماتی مختلف همکاری می‌کند. مراکزدرمانی شامل بیمارستان‌ها و ... است. MRکلینیک‌ها، مراکز شیمی درمانی، سونوگرافی، خدمات آزمایشگاهی، پاراکلینیکی،

با توجه به این که بیمه‌گذاران باید قبل از مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد از شرکت بیمه معرفی‌نامه دریافت کنند، دریافت آن به شکل آنلاین در صرفه جویی وقت و هزینه موثر خواهد بود. مشتریان بیمه دانا می‌توانند برای مراجعه به بسیاری از مراکز درمانی طرف قرارداد به شکل آنلاین معرفی‌نامه دریافت کنند. صدور معرفی‌نامه آنلاین بیمه تکمیلی دانا از طریق سیستم سپاد ( سامانه پذیرش الکترونیک درمان) انجام می‌شود.

بیمه تکمیلی دانا دندانپزشکی

یکی از خدمات پر طرفدار بیمه تکمیلی، پوشش دندانپزشکی است. بر اساس آنچه در مطالب قبل گفته شد، سقف تعهدات دندانپزشکی بیمه تکمیلی گروهی و خدمات تحت پوشش آن بر اساس قرارداد مشخص می‌شود.

اما به طور کلی خدماتی مثل کشیدن، جرم گیری و بروساژ، ترمیم و پر کردن و درمان ریشه، روکش، ارتودنسی، عصب کشی، ایمپلنت به غیر از موارد زیبایی و .. از مواردی است که می‌تواند تحت پوشش بیمه دانا قرار گیرد.

پرداخت هزینه‌های بیمه تکمیلی دانا

برای دریافت هزینه‌های بیمه تکمیلی دانا دو راه وجود دارد:

راه اول این که برای انجام امور پزشکی، به مراکز طرف قرارداد مراجعه کنید. در این حالت تمام هزینه‌ها تا سقف تعهدات، توسط بیمه پرداخت خواهد شد.  البته اگر مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه پایه نباشد علاوه بر فرانشیز سهم بیمه‌گر پایه را خودتان باید پرداخت کنید.

راه دوم این که به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد مراجعه کنید. در این صورت باید تمام هزینه‌ها را در ابتدا خودتان پرداخت کنید. سپس با در دست داشتن مدارک پزشکی و فاکتور مهرشده، به شرکت بیمه مراجعه و نسبت به دریافت هزینه‌ها اقدام نمایید. در این حالت بیمه هزینه‌ها را بر اساس تعرفه وزارت بهداشت پرداخت می‌کند.

مدت انتظار بیمه تکمیلی دانا برای زایمان

برای بعضی از پوشش‌های بیمه تکمیلی دوره انتظار مشخصی وجود دارد. به این معنا که بین خرید بیمه و استفاده از آن پوشش خاص باید فاصله معینی وجود داشته باشد. پوشش زایمان یکی از این موارد است. در بیمه تکمیلی هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد دوره انتظار کاهش می‌یابد.

برای مثال دوره انتظار زایمان برای گروه‌های 50 تا 250 نفر 9 ماه، برای گروه‌های 260 تا 1000 نفر 6 ماه و برای گروه های بالای 1000 نفر هم کلا حذف می‌شود.

استعلام بیمه تکمیلی دانا در azki.com

ازکی با همکاری شرکت‌های بیمه‌ای، خدمات درمان تکمیلی را به شکل گروهی و انفرادی (برای هر تعداد اعضا) ارائه می‌کند. با توجه به این که حداقل اعضا برای خرید بیمه دانا تکمیلی گروهی 50 نفر است، ازکی خدمات بیمه تکمیلی گروهی را برای گروه‌های زیر 50 نفر هم ارائه می‌کند. شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای مقایسه طرح‌ها و خدمات بیمه‌ای به سایت azki.com مراجعه کرده و یا به منظور دریافت مشاوره رایگان و انتخاب بهترین بیمه تکمیلی گروهی با کارشناسان ما تماس بگیرند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281870

برچسب‌ها