دلیل تحریم «داستان اسباب بازی‌های ۴» توسط یک میلیون مادر

موسسه یک میلیون مادر، کمپینی برای تحریم انیمیشن «داستان اسباب بازی‌های ۴» (Toy Story ۴) به دلیل انتشار محتواهای همجنسگرایانه به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۱۲ هزار مادر آمریکایی تا امروز به کمپینی برای تحریم «داستان اسباب بازی‌های ۴» پیوسته‌اند و خواستار جلوگیری از پخش این انیمیشن شده‌اند. دلیل اعتراض مادران آمریکایی، نمایش یک کودک با دو مادر در بخشی از این انیمیشن است. این مادران برای جلوگیری از نمایش محتوای همجنسگرایانه به این کمپین پیوسته‌اند.

این والدین معتقدند تبلیغات نامناسب برای کودکان می‌تواند طرز تفکر آنها نسبت به مسائل را تغییر دهد درحالی که هنوز به طورکامل آمادگی و شرایط درک این مسائل را ندارند. همچنین آنها عقیده دارند این یک تلاش حیله‌گرانه است تا کودکان را تشویق به این کار کند.

«داستان اسباب‌بازی ۴» یک پویانمایی آمریکایی در ژانر کمدی به کارگردانی جاش کولی دنباله‌ای بر داستان اسباب‌بازی ۳ است و فیلم‌نامه آن توسط اندرو استنتون و استفانی فولسوم بر اساس داستانی از جان لستر و رشیدا جونز نوشته شده و در مجموع چهارمین قسمت از داستان اسباب‌بازی است. 

منبع: فادرلی /۲۲ژوئیه

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    13 15
    بد نیست مسئولین ما هم در این زینه کاری بکنند و امادگی لازم قبل از ورود این فیلم به بازار ایران رو داشته باشن قبل از این که دیر بشه
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    15 8
    به جای این کارها بفرستند ایران یک دست به سرو گوشش می کشند تبدیل می شود به .............