پوشش خبری اقدامات دولت آمریکا در مرزها ترامپ را عصبی کرد

رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر از رسانه‌ها بابت نوع پوشش خبری اقدامات دولت در مرزهای جنوبی کشور به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین،  دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: زمانی که ما مرز جنوبی را که خراب شده بود، کاملا درست کردیم، رسانه اخبار جعلی بابت ساخت یک دیوار جدید در مرز جنوبی به ما اعتبار صفر دادند. ما چندین مایل از موانع قدیمی را با دیوارهای جدید قدرتمند جایگزین کرده‌ایم.

روز شنبه، روزنامه واشنگتن اگزماینر خبری منتشر کرد که در آن گفته بود، دولت آمریکا از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری این کشور حتی یک مایل دیوار جدید در محل موانع قبلی و بخش بدون حصار مرز بین ایالات متحده و مکزیک ایجاد نکرده است اگرچه برای ساخت دیوار برای ۲۰۵ مایل مبالغی را دریافت کرده است.

این گزارش پس از آن منتشر شد که اداره حفاظت مرزی و گمرکات آمریکا تایید کرد، حصاربندی‌ که از زمان روی کار آمدن ترامپ تکمیل شده، جای آن موانع تخریب شده قرار گرفته است.

در آوریل سال جاری میلادی، شبکه خبری ان.بی.سی نیز گزارش داد، بخشی از این حصارکشی در مرز جنوبی که بخش نخست دیوار مرزی ترامپ است،‌ در حقیقت بخشی از پروژه تایید شده در دوران باراک اوباما، رئیس جمهوری قبلی ایالات متحده محسوب می‌شود.

مفسران محافظه کار، ترامپ را بابت تاخیر در اجرای یکی از اصلی‌ترین وعده‌هایش مورد انتقاد قرار دادند و یکی از این مفسران نوشت: هیچ دیوار جدیدی ساخته نشده است.

مقام‌های دولت آمریکا به واشنگتن اگزماینر گفتند، این حصارکشی جای موانع قدیمی را می‌گیرند.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =