تبریک توئیتری ظریف به بوریس جانسون/ عکس

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین، ظریف در توئیترش نوشت:

توقیف نفت ایران توسط دولت ترزا می و به دستور آمریکا، دزدی دریایی است.به همکار سابقم جانسون، نخست‌وزیری انگلیس را تبریک می‌گویم.ایران به‌دنبال تقابل نیست اما ۱۵۰۰ مایل، ساحل در خلیج فارس داریم. اینها آب‌های ما هستند و ما از آن محافظت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که بوریس جانسون با غلبه بر «جرمی هانت» وزیر خارجه فعلی این کشور، رهبر جدید حزب محافظه کار و نخست‌وزیر انگلیس شد.

در رأی‌گیری نهایی که میان ۱۶۰ هزار عضو حزب محافظه‌کار انجام شد، جانسون با کسب ۹۲ هزار ۱۵۳ رأی در مقابل ۴۶ هزار و ۶۵۶ رأی هانت، رهبر حزب و نخست‌وزیر جدید انگلیس لقب گرفت. (اینجا)

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    2 0
    فیلیپ می شوهر ترزا می مدیر ارشد Capital group صاحب 8 درصد سهام لاکهید مارتین بود. دلیل حمایت ترزا می از موشک باران سوریه در واکنش به اتهام ساختگی استفاده از سلاح شیمیایی توسط اسد این بود که در این موشک باران موشکهای کروز JASSM ساخت لاکهید مارتین استفاده میشد و سودش تو جیب شوهرش میرفت. این زن همچین آدم وقیحی بود. بوریس جانسون هم بدتر از او
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    0 7
    آقای ظریف واقعا استاد ممتاز سیاست خارجی در دنیاست . حیف که یک عده نادان تندرو و دارای قدرت همیشه به ایشان می تازند مثل حاجی دلیگانی و کریمی قدوسی نادان و...