۰ نفر
۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
ویلموتس به دنبال صدرنشینی ایران

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از مارک ویلموتس و تیم ملی ایران پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی اختصاصی شرایط تیم ملی ایران را مورد بررسی قرار داد و نوشت: «مارک ویلموتس» بهترین جایگاه را برای شاگردانش در مرحله مقدماتی جام جهانی در نظر گرفته است.

در این گزارش آماده است: ویلموتس در جدیدترین اظهارات خود در مورد قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، قرعه‌ها را ساده عنوان نکرد، اما براین باور بود تیم ملی ایران می‌تواند در این مسابقات بدرخشد.

تیم ملی فوتبال ایران برترین تیم قاره آسیا، پیش از دور سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج مصاف می‌کند. با این وجود ویلموتس مصاف‌های سختی را پیش روی تیمش در این رقابت‌ها می‌بیند.

ویلموتس در این خصوص گفت: حریفان در این مسابقات با همه توان خود به میدان خواهند آمد و شاهد رقابت سطح بالایی خواهیم بود. به تک تک حریفان احترام می‌گذاریم. با این وجود هدف مان تنها یک چیز است و آن تلاش بی وقفه برای کسب عنوان نخست گروه است.

سرمربی سابق بلژیک و ساحل عاج در ماه می‌قرارداد خود را با یوزها امضا کرد و تا امروز با تیم‌های ملی سوریه و کره جنوبی دیدار کرده است.

پیروزی پنج بر صفر مقابل سوریه و تساوی یک بر یک مقابل تیم کره جنوبی دستاورد ویلموتس برای تیم ملی ایران بود و حالا قصد دارد در این تورنمنت پیش رو به موفقیت برسد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =