از بازگشت مغضوبین تا خروج‌های اجباری

پرسپولیس خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان با بازگشت احمدزاده و امیری موافقت کرد و به محمدحسین کنعانی‌زادگان هم مجوز حضور در پرسپولیس را داد اما برای آنکه بازیکنان موردنظرش را جذب کند ناچار بود بازیکنانی را از فهرست تیمش خارج کند. طبق قانون هر تیم باید ۱۸ بازیکن بزرگسالان داشته باشد تا با قوانین سازمان لیگ منافاتی نداشته باشد و به همین دلیل کالدرون در اردوی ترکیه تصمیم گرفت تا سروش رفیعی و شایان مصلح را در لیست مازاد بگذارد تا جا برای ثبت قرارداد دیگر بازیکنان باز باشد.

خروجی های اجباری
پرسپولیسی‌ها باید یک بازیکن دیگر هم از لیست خود خارج کنند و گفته می‌شود سرمربی آرژانتینی از بین امید عالیشاه، حسین ماهینی و بوژیدار رادوشوویچ یک بازیکن را در لیست مازاد قرار می‌دهد. بعد از یک هفته از ماجرای حضور سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست مازاد پرسپولیس، مدیران تیم هنوز نتوانسته‌اند به توافق قطعی در خصوص جدایی این دو بازیکن دست یابند. مدافع بلند قامت سرخپوشان که دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد تصمیم دارد پس از تسویه مالی با باشگاه پرسپولیس به طور قرضی به تیم دیگری نقل مکان کند.

معمای عالیشاه و نوراللهی
قرار است به جز مصلح و رفیعی که از دست مدیران پرسپولیس ناراحت هستند، امید عالیشاه و احمد نوراللهی هم به دیدار عرب بروند. با توجه به پیشنهادات عالیشاه احتمال دارد این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا و راهی تیم دیگری بشود، زیرا با حضور وحید امیری و مهدی ترابی ترافیک بازیکن در پست هافبک چپ زیاد است. عالیشاه و نوراللهی برای یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند، اما درباره مسائل مالی هنوز توافقی با مدیرعامل باشگاه‌شان نداشته‌اند. در واقع هر دو بازیکن خواهان افزایش رقم قراردادشان هستند.

ماجرای متمم؛علیپور به روسیه می‌رود؟
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم در قراردادهای خود بندی را مبنی بر جدایی توافقی با باشگاه در صورت داشتن پیشنهاد از تیم های اروپایی و پرداخت مبلغی در ازای دریافت رضایتنامه خود گنجانده اند. در سوی دیگر، باشگاه اوفای روسیه با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان جذب علی علیپور مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس شده و مذاکرات در این زمینه ادامه دارد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =