۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
صدور ۸۳.۰۰۰ ویزا برای حاجیان

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس سازمان حج و زیارت از ورود ۵۳ هزار و ۳۲۰ زائر ایرانی خانه خدا به عربستان خبر داد.

علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به ۵۳ هزار و ۳۲۸ زائر به عربستان گفت: این زائران با ۲۱۶ پرواز از ایستگاه‌های مختلف پروازی در کشور به مدینه و مکه عازم شدند.

او با اشاره به اختصاص ۱۸ ایستگاه پروازی در کشور برای اعزام حجاج به عربستان، افزود: تا عصر دیروز از ۱۱ ایستگاه کشور پرواز انجام شد و در حال حاضر چند ایستگاه هم فعال هستند و پروازهای یک تا دو ایستگاه هم در روزهای آینده آغاز می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال با همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها، تمام پروازها به وسیله رکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در وضعیت مناسب و با ایمنی کاملی انجام شد، گفت: تاکنون متوسط تأخیر در پروازهای ما ۱۵ درصد بوده است و وضعیت بسیار خوبی دارد.

رشیدیان درباره صدور ویزاهای زائران تصریح کرد: تاکنون ویزای بیش از ۸۳ هزار و ۱۲۷ زائر ایرانی صادر شده است و ۹۳.۳ درصد زائران روادید خود را دریافت کرده‌اند و سایر ویزاها هم به مرور صادر می‌شود.

او با اشاره به افزایش دائمی حجم زائران ورودی به عربستان، ادامه داد: خدمات و امکانات مورد نیاز زائران در این شهر آماده است و حمل و نقل درون شهری ما در مکه کار خود را با جدیت انجام می‌دهد.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت ۱۶۱ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه مینی بوس درون شهری در ۱۹ خط خدماتی در مکه مشغول خدمت رسانی به زائران هستند و امید است با جابه جایی مناسب زائران بتوانند به نحو احسن خدمات رسانی کنند.

رشیدیان تصریح کرد: در حوزه اسکان و سایر خدمات تعذیه و تدارکات هم برنامه ریزی‌ها با دقت و حساسیت ویژه‌ای انجام شده است.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =