واکنش رضا کیانیان به ساخت و ساز اطراف محله تاریخی اصفهان/ کجایند مسئولین؟

رضا کیانیان با انتشار هفت تصویر از تخریب‌هایی که در پشت میدان نقش جهان و با هدف احداث خیابان آقانورالله نجفی در حال انجام است به این مسئله واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا کیانیان با ۷۶ نفر از فعالان فرهنگی استان اصفهان همراه شد و درخواست کرد تا علاوه بر جلوگیری از اصرار بر احداث خیابان آقانجفی به بهانه کاهش ترافیک و رونق محله با هر بهانه ناموجه و فریبنده، حیثیت فرهنگی ایران و حرمت تاریخی میدان نقش جهان اصفهان را زیر سوال نبرند.

او همچنین بعد از امضای این نامه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، با انتشار هفت تصویر از تخریب‌هایی که در پشت میدان نقش جهان و با هدف احداث خیابان آقانورالله نجفی در حال انجام است، نوشت و تأکید کرد: «همه جای دنیا رفت‌وآمدهای عمومی را در اطراف مکان‌های تاریخی، به حداقل می‌رسانند، اما اکنون دارند رفت‌وآمد وسایل را تشدید می‌کنند، کجایند مسئولین؟؟؟»

۲۵۸۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارمان FR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    6 18
    من به عنوان یه اصفهانی کاملا مخالف این مزخرفاتم کاملا باید اجازه ساخت و ساز به طور کاملا ازاد در هر نقطه ای از شهر داده بشه اثار تاریخیم ازشون محافظت بشه نه اینکه کل شهر فدای یه سازه مال nسال پیش بشه الان شهرداری اصفهان یه سخت گیریهایی میکنه که هیچ جای دنیا نمونشا نمیشه دید
  • رضا IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 0
    آقای آرمان شما اهمیت آثار تاریخی و میراث فرهنگی رو نمیدونید. برید ببینید چطور همه جای دنیا چقدر مراقب آثار تاریخیشون هستن.