اعلام آمادگی مالزی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در البرز

ایرنا نوشت : سفیر مالزی در ایران برای مشارکت و سرمایه گذاری در استان البرز در زمینه تجهیزات پزشکی از جمله تست های سریع آزمایشگاهی اعلام آمادگی کرد.

 "داتو رستم یحیی" در نشستی با هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز و بازدید از نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در این نهاد گفت: در جریان بازدیدم از این نمایشگاه با پتانسیل و مراکز صنعتی بسیار قوی و تولید انواع محصولات مرغوب در استان البرز  آشنا شدم و تحت تاثیر توانمندی های این خطه از ایران قرار گرفتم.

وی ادامه داد: هنگام مشاهده انواع  محصولات تولیدی و صنعتی متنوع در این نمایشگاه به این  نتیجه رسیدم که بستر برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی بخش خصوصی مالزی در این خطه فراهم است.

وی ادامه داد: با توجه به فراهم بودن زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاری در استان البرز، ما می توانیم  در صنایع مواد غذایی، ساختمانی و ساخت و ساز نیز با بخش خصوصی استان البرز تعاملات تجاری و اقتصادی برقرار گنیم.

 سفیر مالزی در ایران گفت: استان البرز علاوه بر طبیعت زیبا از مزایای ویژه ای از جمله نزدیکی به پایتخت، سهولت در رفت و آمد و امکانات وسیع در زمینه انبار و نگهداری مواد اولیه بهره مند است، لذا وجود این امکانات بستر مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری ها مهیا کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =