ربیعی: از سخنان وزیر بهداشت سوء تعبیر شده است/ نمکی شاعر اهل بیت است

علی ربیعی در نشست خبری درباره اظهارات اخیر وزیر بهداشت درباره غمگین بودن مردم ایران گفت: بحث آقای نمکی این نبوده که ما چرا عزاداری می‌کنیم زیرا که ما هر چه داریم از اشک معصومین و سیدالشهدا است. بلکه منظور وی درخصوص رسانه ها و صدا و سیما است و اینکه همه ما در خانواده و آموزش و پرورش باید تجربه شاد زیستن را نیز بیاموزیم و بیاموزانیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت در رابطه با حواشی ایجاد شده درباره وزیر بهداشت گفت:  سخنانی که در مورد آقای نمکی مطرح می شود منصفانه نیست. وی محب اهل بیت است و افتخار این دولت این است که نوکری اهل بیت بخصوص امام حسین (ع) را دارد.  جمله معروفی زنده یاد شریعتی است که به اعتقاد من اشک نه تنها حزن آور نیست بلکه شیوه بیان عشق است و در این باره از صحبت های آقای نمکی سوءتعبیر شده است و ما نباید سیاسی کاری کنیم.  آقای نمکی تلاش هایی را برای ایجاد شفافیت در وزارت بهداشت در بخش دارویی که عمدتا، در برگیرنده بخش های واردکننده ها و شبکه های است، انجام داده، که ما باید از ایشان حمایت کنیم و نباید افراد را متهم کنیم.قطعا بحث وزیر بهداشت در این جهت و در حقیقت مطابق با حدیث امام صادق (ع)، که شیعیان ما پاره ای از خود ما هستند با غم ما محزون و با شادی ما شاد می‌شوند، بوده و اینکه ما راه و دانش، افزایش شادی در کشور نداریم.  او افزود:‌ بحث آقای نمکی این نبوده که ما چرا عزاداری می کنیم زیرا که ما هر چه داریم از اشک معصومین و سیدالشهدا است. بلکه منظور وی درخصوص رسانه ها و صدا و سیما است و اینکه همه ما در خانواده و آموزش و پرورش باید تجربه شاد زیستن را نیز بیاموزیم و بیاموزانیم.

سخنگوی دولت در این رابطه گفت: من معتقدم که توسعه به مفهوم قبلی معنادار نیست و ما امروز باید نظریه های توسعه ای را دنبال کنیم که مردم را شاد و بانشاط کنند در بسیاری از مناطق فولادها و پتروشیمی ها توسعه پیدا کرده ولی این طرح‌ها  شادکامی برای مردم نیاورده است.

علی ربیعی توضیح داد: سوء برداشت و اتهام زدن ممنوع است، آقای نمکی شاعر اهل بیت است و به سبک محتشم کاشانی هم شعری را سروده و برای من هم ارسال کرده است.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1284271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =