توضیح رسمی درباره اسیدپاشی مشتری عصبانی به رئیس یک بانک در آمل

ایسنا نوشت: بانک‌پاسارگاد در پی انتشار اخباری مبنی بر اسیدپاشی به مسئول یکی از شعبه‌های این بانک در شهر آمل توضیحاتی ارایه داد.

 روابط عمومی بانک پاسارگاد در این باره اعلام کرد: "متأسفانه در روز یکشنبه مورخ ۶ مرداد، مسئول یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در شهر آمل، مورد حمله‌ یک فرد قرار گرفت. علت مراجعه این فرد به شعبه آمل، انجام امور مالی نبوده؛ بلکه به منظور اعتراض به انسداد و برداشت وجه از حساب، بنا به دستور مقامات قانونی در یکی دیگر از شعبه‌های این بانک بوده‌است.

این فرد پیش از مراجعه به شعبه خشمگین و عصبانی بوده و با برنامه‌ریزی قبلی، قصد سوء برای ارتکاب جرم داشته است. مطابق اعلام اداره آگاهی آمل، مایع استفاده شده توسط مرتکب، اسید با غلظت نه‌چندان بالا بوده که روی تمام صورت مسئول شعبه و قسمت زیادی از دست یکی از نگهبانان شعبه ریخته شده‌ است. مداوا روی مجروحین ادامه دارد و برای انجام اقدامات درمانی گسترده‌تر به تهران منتقل شدند.

بر این اساس شعبه آمل طبق روال معمول، در حال ارایه خدمات بانکی به مشتریان، بدون وقفه بوده و آنچه در خبرها مبنی بر تأخیر در پاسخگویی به مشتری ذکر شده‌است، کذب محض است.

بانک‌پاسارگاد ضمن آرزوی سلامتی برای مسئول شعبه‌ آمل اعلام کرده که تا احقاق کامل حق وی، این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد."

17231

کد خبر 1284393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =