این بار تاخیر در شروع لیگ به نفع تیمی نیست!

تاخیر زیاد در شروع لیگ نوزدهم به نظر برای هیچیک از هجده تیم حاضر خوشایند نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داستان شروع لیگ نوزهم کم کم تبدیل به پروسه ای اذیت کننده برای اهالی فوتبال شده. اهالی فوتبال که حتی هنوز خبر ندارند دوره بعدی لیگ برتر چه زمان قرعه کشی خواهد شد، چه برسد به اینکه کسی از تاریخ شروع رسمی رقابت ها خبر داشته باشد. در این میان گمانه زنی های زیادی هم بین اهالی فوتبال مطرح می شود  اتفاقا کسی هم از دلیل عقب افتادن لیگ خبری ندارد. در آن طرف ماجرا این باشگاه ها هستند که در حال حاضر به شدت سردرگم شدند. در گذشته مشاهده شده بود که برخی از مربیان و بازیکنان باشگاه های لیگ برتری به دلیل آماده نبودن تیم شان از تعطیلی های لیگ و یا به تاخیر افتادن شروع بازی ها استقبال می کردند تا در فرصت مدنظر بیشتر به مرز آمادگی برسند. این بار اما انگار اینطور نیست و همه باشگاه ها هم نظر هستند که به تاخیر افتادن شروع لیگ می تواند روی عملکردشان تاثیر منفی بگذارد. مخصوصا حالا که برای دوره نوزدهم بازی ها، اکثر تیم ها از مدت ها قبل مربیان خود را شناختند و پازل نیمکت های لیگ برتری خیلی وقت است تکمیل شده. همین موضوع باعث می شود زمان بدنسازی تیم ها بیشتر شود و ممکن است در شروع لیگ که مشخص نیست چه زمانی خواهد بود، تاثیر منفی بیشتر از تاثیر مثبت باشد.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1284665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    0 1
    کالدرون صراحتا گفته تاخیر به سود ماست، لیگ شروع نمیشه مگر اینکه پرسپولیس مهاجم بخر، بعد با اولین اعتراض پرسپولیس تاریخ شروع اعلام میشه.
  • NL ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    1 0
    بهترین فرصت است تا تاریخ برگزاری لیگمان را برای همیشه عوض کنیم . فصل استراحت و فصل نقل و انتقالات باید در سه ماه سرد زمستان اتفاق بیافتد . راز بالا بردن متعدد لیگ قهرمانان آسیا توسط شرقی ها فقط در همین مسئله نهفته است . بیائید برای یک بار هم که شده با تقویم ای اف سی لیگ خودمان را شروع کنیم . با همسایه ها کاری نداشته باشید , همانطوری که شرقی ها با آنها کاری ندارند .