مهاجری: لاریجانی علاقه‌ای به شرکت در انتخابات مجلس ندارد/ شورای وحدت کیلویی چند؟/ جمنا محلی از اعراب در بین اصولگراها ندارد

ایرنا نوشت: روزنامه نگار اصولگرا با بیان اینکه بخش مهمی از جریان اصولگرایی مقهور جریان تندرو است، گفت: آنچه امروز به اسم جریان تندرو وجود دارد با اصولگرایی که مدنظر اصولگرایان واقعی و استخوان خرد کرده انقلاب است، نسبتی ندارد.

«محمد مهاجری» روزنامه نگار اصولگرا با اشاره به اینکه علی لاریجانی علاقه ای به شرکت در انتخابات مجلس ندارد؛ گفت: عدم تمایل لاریجانی به حضور در انتخابات مجلس آینده برخی تحلیل های غیردقیق را از سوی جریان اصولگرا و اصلاح طلب در پی داشته است.

وی افزود: عملکرد لاریجانی طی چند سال گذشته نشان از موضع فراجناحی او دارد و چندان در قالب دو جریان سیاسی کشور نمی گنجد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) میان اصولگرایان محلی از اعراب ندارد، مغازه ای بود که برای مدتی کرکره آن بالا کشیده شد و غیر از چند نفر در اعضای هیات موسس، بقیه شخصیت های ورشکسته مطلق سیاسی است.

مهاجری درباره شورای وحدت اصولگرایان هم گفت: اینکه شما شورایی درست کنید که کسی نداند چیست و اعضای آن چه کسانی هستند؛  یا وجود خارجی ندارد و اگر وجود هم داشته باشد تشکیلاتی بدتر از جمنا و با حضور چهره های ورشکسته خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه یک تشکلی که وجود خارجی ندارد یا در فضای سیاسی ایران محلی از اعراب نخواهد داشت لاریجانی را دعوت کند یا نه؛ چه ارزشی دارد و اساسا شورای وحدت کیلویی چند؟

این فعال رسانه ای در پاسخ به اینکه آیا عدم حضور و مشارکت طیف نزدیک به رییس مجلس در تشکیلات اصولگرایان، موضع آن ها را تندتر نخواهد کرد؛ گفت: این مشکل بقیه طیف های اصولگراست تا طرفداران طیف فکری لاریجانی و این جریان ها باید تکلیف خود را با مسائل سیاسی کشور روشن کنند.

مهاجری با اشاره به اینکه بخش مهمی از جریان اصولگرایی مقهور جریان تندرو هستند، گفت: به نظر می رسد اصولگرایان در زمین تندروها بازی می کنند و تلاش های سیاسی خود را معطوف به خواست این طیف کرده اند اما این نوع بازی از قبل شکست خورده است و نام آن دیگر اصولگرایی نیست.

این روزنامه نگار اصولگرا تاکید کرد: آنچه امروز به اسم جریان تندرو وجود دارد نسبتی با اصولگرایی که مدنظر اصولگرایان واقعی و استخوان خرد کرده انقلاب است، ندارد.

۲۱۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1285778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 0
    منم با شما موافقم اما به من مربوط نیست. امیدوارم که شما باز خودتان را ساماندهی کنید و وارد میدان شوید. احزاب خیلی مهم هستند. البته اصلاح طلبان هم باید خودشان را ساماندهی کنند. دوران احمدی نژاد زمانی بود که تندرو ها به متن سیاست وارد شدند و هنوز هم میانه روها و افراد خردمند نتوانسته اند انها را به حاشیه برانند. باید تلاش کنیم.