افزایش سهم ایران در بازار پیام تصویری با امضا یک تفاهم‌نامه

به منظور افزایش سهم کشورمان در بازار پیام تصویری جهان، تفاهمنامه‌ای بین سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و سازمان توسعه تجارت ایران منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین انتظامی و محمدرضا مودودی به منظور افزایش سهم در بازار پیام تصویری جهان یک تفاهم‌نامه را امضا کردند. 

این تفاهم‌نامه که صبح امروز به امضای حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی و محمدرضا مودودی سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران رسید در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی سازمان توسعه تجارت ایران و به منظور تنوع بخشی به ترکیب سبد صادرات غیرنفتی کشور و تقویت رقابت پذیری، تضمین و تقویت برند ملی ایران در پناه معرفی صیانت از تعالی فرهنگ در تاریخ تمدن و هویت دینی و ملی و افزایش سهم در بازار پیام تصویری جهان منعقد شده است.

در موضوع این تفاهم، همکاری مشترک در جهت تجاری سازی محصولات سمعی و بصری تولید داخل، گسترش ارتباطات، مبادلات و عرضه محصولات فرهنگی و تجاری خدمات و آثار سینمایی و تصویری ایران در جهان بر اساس ضوابط و قوانین و حدود اختیارات طرفین و همچنین تشویق و حمایت از صادرات محصولات در قالب بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی قید شده است.

متن کامل این تفاهم‌نامه را بخوانید.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =