احتمال برگزاری نشست مشترک احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا با وزیر کشور

تسنیم نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس از احتمال برگزاری نشست مشترک دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا با وزیر کشور در روزهای آینده خبر داد.

الیاس حضرتی عضو فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی، با اشاره به نشست اخیر دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب با وزیر کشور، گفت: پیش از این رحمانی‌فضلی وزیر کشور جلسه‌ای با دبیران احزاب اصولگرا داشت و پس از آن قرار شد که جلسه‌ای نیز با اصلاح‌طلبان داشته باشد.
وی با بیان اینکه در این جلسه درباره مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تبادل نظر شد، افزود: دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب گلایه‌های که درباره انتخابات وجود دارد را به وزیر انتقال دادند و رحمانی‌فضلی نیز به این گلایه‌ها پاسخ‌ داد.

نماینده تهران در مجلس با اعلام اینکه عمده گلایه‌های که اصلاح‌طلبان در این جلسه مطرح کردند، درباره نوع برخورد شورای نگهبان با اصلاح‌طلبان و عدم تائید کاندیداهای آنها بود، اضافه کرد: دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب بر این موضوع تاکید داشتند که برای تائید صلاحیت کاندیداها مرجع استعلامات مراجع چهارگانه باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه دبیران احزاب اصلاح‌طلب در این جلسه درباره نحوه فعالیت هیئت اجرایی وزارت کشور در انتخابات پیش‌رو  بحث‌های مطرح کردند، اظهار داشت: یکی از بحث‌های که در این جلسه مطرح شد درباره الکترونیکی شدن انتخابات پیش‌رو بود که وزیر کشور اعلام کرد در حال فراهم کردن زیرساخت‌ها هستیم.

حضرتی با تاکید براینکه دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب درباره اشکالات موجود در قانون فعلی انتخابات موضوعاتی  را مطرح کردند، گفت: وزیر کشور نیز توضیحاتی درباره نحوه برگزاری انتخابات پیش‌رو و ابهاماتی که دبیران کل اصلاح‌طلب مطرح کردند، ارائه کرد.

وی با اعلام اینکه قرار بر این شد تا جلسات دیگری نیز در همین راستا برگزار شود، افزود:احتمالاً در روزهای آینده احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب نشست مشترکی با محوریت انتخابات با وزیر کشور داشته باشند.

۲۳۲۷۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =