یادداشت هنگامه قاضیانی درباره فیلم «سرکوب»/ شاید این خانه، یک خانه آن‌طرف‌تر باشد

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تئاتر طی یادداشتی به تمجید از فیلم سینمایی «سرکوب» پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی در سینماهای کشور درحال اکران است. هنگامه قاضیانی در یادداشت کوتاهی که در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داد درباره این فیلم نوشت: 

«سرکوب از همان لحظه آغاز شمارا می کشاند به هزارتویی از حقیقت های پنهان پشت پنجره های خانه ای از خانه های همین شهر .، کارگردان فیلم آنقدربا مخاطب صادق است که محال است او و شخصیت ها را باور نکنیم . بازی‌های بی نظیر و در چرخش همه بازیگران با فیلمبرداری و موسیقی و طراحی صحنه که نشان اتحاد فکری گروه است با کارگردان . همه هم را باور کردند اتفاقی که این روزها در سینمای ایران انگشت شمار است. شاید این خانه یک خانه آنطرف‌ترما باشد خانه‌ای که همه مهر  سرکوب بر دست دارند و چشم و قلبشان.»

باران کوثری، سارا بهرامی، پردیس احمدیه، الهام کردا، رویا افشاری نسب، جمشید هاشم پور، آرتین گلچین بازیگران فیلم سینمایی «سرکوب» هستند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پژمان حيدري IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    1 0
    اينكه خانه ي فيلم سركوب نزديك خانه ماست شكي نيست ولي به فيلم نقدهاي زياد هست ريتم بسيار كند فيلم نامه تا ده دقيقه پاياني ،حركت موجي دوربين جهت خاص شدن تصوير ،كه بمانند آذري ديالوگ گفتن بازيگر كاركرد خاصي ندارد.فيلم بيشتر ي داستان كوتاه مبهم نه چندان خواندني ست تا يك فيلم سينمايي .متاسفانه رويكرد اين دو دهه سينماي جدي دچار انحراف بد مضمون پيچيده شده كه بعضا مورد تمجيد هنرمندان هم قرارميگيرد
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    0 0
    داستان جالبی داشت اما کل فیلم در یک خانه قدیمی و کوچک و پر از جنجاله . اصلا فیلم خوبی نبود. شاید اگه تأتر میشد خیلی جالب بود اما فیلم سینمایی نبود.