جشنواره حراج پایان فصل فروشگاه اینترنتی بانی مد تا ۷۰% تخفیف آغاز شد

فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد که از همان ابتدا رضایت مشتریان را اساس کار خود قرار داد. این فروشگاه به منظور رفاه حال مشتریان در نوسانات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، حراج استثنایی پایان فصل خود را آغاز کرد. در این حراج بی‌نظیر، مشتریان می‌توانند کالای مورد نظر خود را اعم از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و زیورآلات و لوازم برقی شخصی را تا 70% از وب‌سایت بانی مد تهیه کنند.

مشتریان می‌توانند در هر مکان، زمان و شرایطی در ایران لباس و لوازم مورد نیاز خود را از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین بانی مد خریداری کنند و در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت محصول خود را از درب منزل تحویل بگیرند.

حراج پایان فصل یک حراج مرسوم و متداول در سراسر دنیا است که معمولا فروشگاه‌ها، به خصوص فروشگاه‌های آنلاین لباس، اجناس خود را با تخفیف بالا در اختیار عموم قرار می‌دهند. فروشگاه بانی مد یک فروشگاه اینترنتی است که به خاطر جلب رضایت مشتریان خود، حراج پایان فصل خود را تا 70% تخفیف آغاز کرد. مشتریان می‌توانند با استفاده از این فرصت از برندهای معروف و محبوب یک خرید با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشند.

این فرصتی است که مشتریان بتوانند بدون حضور در ترافیک سرسام‌آور و گرمای طاقت‌فرسای تابستان، در خانه بمانند و تنها با یک کلیک، پوشاک و کالای مورد علاقه خود را در طرح و برندهای متنوع انتخاب و تهیه کنند.

این فروشگاه اینترنتی شامل تیشرت، پیراهن، شلوار پارچه‌ای، شلوار جین، دامن، بلوز، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن ، لوازم برقی شخصی، اکسسوری، زیورآلات، ساعت، محصولات مراقبت از پوست و مو، انواع لباس زنانه، انواع لباس مردانه، لباس بچگانه و محصولات دیگر در برندهای محبوب و معتبر ایرانی و خارجی از جمله جین وست، بالنو، جوتی جینز، آدیداس، کاسیو، کرید، داو، ان بی بی، اکو، بربری، بورژوا، بولگاری، رکسونا، شانل، لاکوست، مون بلان، هرمس، ویکتوریا سیکرت، گوچی، کنزو، کلوین کلاین، چرم درسا، چرم مشهد، مای، تن درست، ارس، سرژه و... است.

علاوه بر تنوع در برند و رنگ پوشاک و کالاهای دیگر در وب‌سایت بانی مد، مشتریان گرامی می‌توانند از حراج آخر فصل بانی مد تا 70% تخفیف استفاده کنند و کالای مورد علاقه خود را با کمترین قیمت خریداری کنند.

این یک فرصت استثنایی در حراج پوشاک و کالاهای دیگر است که مشتریان از مزایای ویژه‌ای برخوردار خواهند بود. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی بانی مد www.banimode.com در کوتاه‌ترین زمان، کمترین هزینه و بهترین کیفیت کالای مورد نظر خود را تا 70% تخفیف انتخاب کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

بانی مد

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286505