سپاه پاسداران، ترامپ را عاجز و درمانده کرد/ سنگر فرماندهی ایران در ۲ کیلومتری مرز اسرائیل است

فارس نوشت:نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه امروز عموم مردم معتقدند مقاومت جواب داده و ابهت آمریکا شکسته شده است، تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا نشان از بالاترین درجه خباثت این کشور از نظر سیاسی و روابط بین‌الملل دانست.

حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره «دین و رسانه» در همدان مقاومت را عامل تحقق دستاوردهای بسیار در ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: نتیجه مقاومت این می‌شود که با قدرت تکنولوژی پهپاد آمریکایی را  پایین بیاوریم،  وقتی انگلستان کشتی ما را به ناحق در جبل‌الطارق توقیف کرد، گفتمان مقاومت بستری را ایجاد کرد که ما نیز با اقتدار کشتی آنها را در خلیج فارس توقیف کنیم.

وی یکی دیگر از نماد مقاومت ملت ایران را اسارت نیروهای نظامی آمریکا در خلیج فارس دانست و افزود: در صورتی که در خلیج فارس درگیری ایجاد شود، کشورهای حامی آمریکا هزار میلیارد دلار خسارت می‌بینند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه امروز عموم مردم معتقدند مقاومت جواب داده و ابهت آمریکا شکسته شده است، تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا نشان از بالاترین درجه خباثت این کشور از نظر سیاسی و روابط بین‌الملل دانست.

وی با بیان اینکه تحریم وزیر امور خارجه کشورمان توهین به ملت است گفت: آمریکا به هر قیمتی دنبال تحقق اهداف خود است و در این مسیر از هر فشار و ترفندی استفاده می‌کند.

ترامپ از فعالیت‌های گسترده سپاه پاسداران عاجز شده است

همچنین فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در کشور سوریه گفت: ترامپ تاجری است که نمی‌تواند بحران‌های پیش روی خود را مدیریت کند و امروز از فعالیت‌های گسترده سپاه عاجز و درمانده شده است.

سردار رحیم نوعی اقدم پیشکسوت دوران دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در دومین کارگاه توانمندسازی فرماندهان حوزه و پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن(ع) که صبح امروز در سالن جلسات سپاه امام حسن(ع) برگزار شد، با بیان اینکه احکام اخلاق محور باید در اولویت امور قرار گیرد، اظهار کرد: همچنین باید روحیه عاشورایی را نیز کسب کنیم چراکه این نوع از بصیرت انسان را بیمه می‌کند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه باید روحیه حماسی داشته باشیم چراکه لازمه داشتن توکل، این روحیه است، عنوان کرد: برخی فکر می‌کنند که باید امریکا را به عنوان کدخدا انتخاب کنیم حال آنکه پروردگار ما خداوند است و ما هرگز برای خداوند شریک قائل نمی‌شویم.

وی تصریح کرد: ما به منظور دفاع از منافع امنیتی و فوق استراتژیک دور ایران، اقدام به پشتیبانی از حزب الله لبنان کردیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در ادامه همچنین با اشاره به اینکه ما به سوریه رفتیم تا از منافع خود و انقلاب دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: امروز بعد از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی سنگر فرماندهی ایران در دو کیلومتری مرز اسرائیل غاصب قرار دارد.

وی بیان کرد: ترامپ تاجری است که نمی‌تواند مدیریت بحران کند و امروز از فعالیت‌های گسترده سپاه عاجز و درمانده شده است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: هر موقع بین ایران و امریکا مشکلی وجود نداشته، این امریکا نیست که حزب الهی شده بلکه ایران است که آمریکایی شده است.

نوعی اقدم تصریح کرد: تا زمانی که امریکا بر تفکرات استعماری و استکباری خود باقی بماند، مشکلات بین ایران و امریکا باقی خواهد ماند و برجام و توافق نامه‌های امثال آن نیز هیچ تأثیری در اصلاح روابط بین این دو کشور نخواهد  داشت.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286849

برچسب‌ها