شهداء بهترین مروجان و مبلغان ارزش‌ها، باورها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب‌اسلامی هستند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: زندگی سراسر درس شهداء که خود بهترین یاران انقلاب‌اسلامی و احیاگران نهضت حسینی(ع) هستند باید سرلوحه کار کارکنان تلاشگر این نهاد باشد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی گرجی، در ویژه‌برنامه تجدید میثاق کارکنان این شورا در چهارمحال و بختیاری با شهدای  انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان  حرم و مدافعان نظم و امنیت که در گلزارهمیشه جاوید  شهدای شهرکرد برگزار شدافزود :باید بپذیریم شهداء درس ولایتمداری، مدیریت جهادی و دشمن‌شناسی را با نثار خون پاکشان به همه‌ی پیروان راستین انقلاب‌اسلامی داده‌اند و امروز اگر در جای جای دنیا می‌بینیم که جمهوری اسلامی با اقتدار وارد می‌شود این به برکت همین ولایتمداری است.
گرجی سالروز تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را فرصتی برای یادآوری همه‌ی تلاش‌های بیش از ۴۰ ساله‌ی دست‌اندرکاران مراسم و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی در راستای تعظیم شعائر الهی برشمرد و افزود: غیرت دینی، ساده‌زیستی، مردم‌دوستی و استقامت از دیگر درس‌های شهداء برای کارکنان این نهاد مقدس است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه گفت: بحمدالله مردم هر روز پرشورتر در مراسم ومناسبت های ا نقلاب اسلامی شرکت دارند.
به گفته وی منکرستیزی، اهل عمل بودن، آگاهی و بصیرت و امید به آینده از دیگر درس‌های شهداء برای جوانان مؤمن علاقمند به انقلاب‌اسلامی است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی همواره فرصت گرانبهایی را پیش روی همه عاشقان و ارادتمندان به انقلاب اسلامی قرار می‌دهدخاطرنشان کرد:این مراسم و مناسبت‌ها با محتوایی برگرفته از معارف والای اسلام ناب محمدی(ص) در ذات خود علاوه بر نمایش عزّت و وحدت ملّی، احساس مسئولیت، روح مشارکت‌جویی، تعهّد جمعی، دلبستگی مردم برای دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، اعلام گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشأن(ره)، شهدای گلگون‌کفن و میثاق با ولی امر مسلمین(مدظله‌العالی) در میدانی به وسعت همه‌ی شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان ولایتمدارمان در مقابل اردوگاه استکبار جهانی را فراهم می‌سازد.
وی در بخش پایانی سخنانش خدمت عاشقانه و خالصانه و مکتبی بودن را از دیگر ویژگی‌های شهدا عنوان کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه‌ی چهل‌سالگی فعالیت خود در طول این سال‌ها به فرموده ولی امر مسلمین، خوش درخشیده است و کارنامه قابل قبولی در عرصه برگزاری مراسم و مناسبت‌ها و لحظه‌شناسی و حضور به‌موقع در صحنه از خود به جای گذاشته است.
گفتنی است کارکنان این نهاد در استان با حضور در گلزار شهدای شهرکرد، با شهدای مدافع حرم و شهید عرصه نظم و امنیت قربانعلی امیدی که به تازگی به خیل شهداء پیوست تجدید میثاق کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =