۰ نفر
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
معرفی کمپین جدید تبلیغاتی علی بابا

کمپین جدید تبلیغاتی رتبه یک علی بابا که با هدف معرفی این شرکت به عنوان رهبر بازار فروش بلیط سفر طراحی و اجرا شده است را می‌توان نمونه‌ای از یک کمپین یکپارچه که در راستای شخصیت‌دهی به کاراکتر علی بابا که در مرحله نخست کمپین معرفی شده بود دانست. 

در مرحله دوم کمپین رتبه یک علی بابا، تمرکز روی معرفی محصولات شامل، بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است که متناسب با محل و مخاطبان تبلیغات، دسته مشخصی از محصول و خدمات علی بابا معرفی می‌شوند. در ادامه شناسنامه اثر این کمپین ارائه می‌شود:

صاحب‌آگهی: علی‌بابا

برنامه‌ریز و مجری: شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست

ایده‌پرداز: تیم ایده‌پردازی برندیست

مدیر خلاقیت: علیرضا سلطانی

مدیر هنری: آیدا مراقبتی

کپی‌رایتر: یوسف فراهانی

طراح گرافیک: حمیدرضا حق‌شناس

طراح سه‌بعدی: کامیار قلمی

عکاس: سعید جعفری، هومن نفاط

برنامه‌ریز رسانه: حسین حسینیان

مدیر پروژه: الهام سنبلی

مدل: احمد حیدری

تاریخ اکران: تیر و مرداد 98

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287145