تشکیل پرونده ۲۹ میلیارد ریالی مرغ‌داران متخلف در لرستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از تشکیل پرونده تخلفاتی با ارزش بیش از ۲۹ میلیارد ریالی برای مرغداران متخلف در سطح این استان و معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فریبرز حسامی در این رابطه گفت : با عنایت به اعلام نرخ مصوب مرغ و لزوم تحویل مرغ توسط مرغداران به کشتارگاه‌ها و سطح عرضه حسب آمار و اطلاعات واصله از دستگاه‌های ذی ربط همچون اداره کل دامپزشکی و سازمان جهاد کشاورزی تاکنون تعداد ۶ پرونده تخلفاتی به ارزش ۲۹ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال جهت مرغداران متخلف تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی به منظور طی مراحل قضایی ارسال شده است.

وی افزود: اکیپی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی بر عملکرد مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های سطح استان نظارت می‌کنند.

برخورد با خروج مرغ یا گوشت از استان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با افرادی که بدون هماهنگی اداره کل دامپزشکی اقدام به خروج مرغ یا گوشت آن به بیرون استان کنند برخورد لازم و قانونی صورت خواهد گرفت.

حسامی اظهار داشت: مطمئنا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها تمام ظرفیت خود را جهت مقابله با هرگونه تخلف احتمالی در حوزه‌های مختلف بخصوص توزیع و قیمت مرغ به کار خواهند گرفت تا شاهد ایجاد ثبات در بازار این محصول باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =