روایت هوشنگ گلمکانی از دیدار با حسین انتظامی در آستانه روز خبرنگار

هوشنگ گلمکانی به روایت دیدارش با حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی در آستانه روز خبرنگار پرداخت و درباره احساس و علاقه‌ای که به او به واسطه رفتارش با اهالی مطبوعات نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هوشنگ گلمکانی منتقد باسابقه سینما و دبیر مجله سینمایی «فیلم» با انتشار پستی درباره حضور حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی در آستانه روز خبرنگار در دفتر این مجله، در اینستاگرام نوشت: «امروز به مناسبت روز خبرنگار (که فرداست)، آقای ‌حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی به دفتر مجله «فیلم» آمد. به عنوان کسی که کارش در مطبوعات را به عنوان خبرنگار آغاز کرده و در این سی‌وهفت سالی که «فیلم» منتشر می‌شود، تا به حال اتفاق نیفتاده بود که یک معاونت سینمایی (و بعدها رییس سازمان سینمایی) به مناسبت چنین روزی به دفتر ما بیاید. این اتفاق، جدا از روحیه شخصی او و نگاه مثبتی که همواره به ماهنامه «فیلم» داشته، علقه و پیوندی است که در این سال‌ها، چه به عنوان یک مقام رسمی در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چه به عنوان یک همکار مطبوعاتی در «همشهری» و «جام جم» با دنیای مطبوعات و اهل مطبوعات داشته است. جالب این است که این دیدار در فاصلة دو روزی اتفاق افتاد که برای ما مناسبت‌هایی خصوصی و عمومی‌اند: فردا روز خبرنگار است و دیروز سالگرد انتشار نخستین شماره «فیلم» در قالب یک ماهنامه بود. 

حیف که زمان حضور ایشان (به همراه دوست و همکارمان مسعود نجفی به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی) کوتاه بود و متاسفانه نتوانستیم فرصت بیش‌تری را برای گپ‌وگفت همکاران‌مان در کنار آقای انتظامی فراهم کنیم. راستش تقصیر من بود که آقای انتظامی را به اتاقم کشاندم برای یک مصاحبه تصویری جهت انتشار در فضای مجازی مجله. قرار دیگری هم داشت در جای دیگر. گفتم فقط پنج دقیقه، و این پنج دقیقه پانزده دقیقه به درازا کشید و داشتم باعث بدقول شدن در قرار بعدی‌اش می‌شدم. فرصت گفت‌وگویی مفصل‌تر همراه با همکاران از دست رفت. حیف شد. اما آن گفت‌وگوی تصویری را امروز در اینستاگرام مجله خواهید دید.»

۲۵۸۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =