افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در البرز/ گلخانه‌های استان رصد می‌شود

فارس نوشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: اولویت اصلی پلیس در سال جاری مبارزه قاطع با مواد مخدر است.

علی عسگری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: از ابتدای امسال هفت هزار و ۱۳۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

عسگری یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری را  مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر دانست و گفت: طی سال جاری ۲۵۲ قاچاقچی دستگیر ، ۱۶ باند بزرگ توزیع مواد مخدر متلاشی و ۱۲۱ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان درالبرز کشف شده است.

وی افزود: از مجموع مواد مخدر کشف شده چهارهزار و ۷۰۷ کیلوگرم دراستان البرز و  مابقی طی عملیات مشترک با سایر استان های کشور کشف شده است.

عسگری  به اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.

وی افزود: مواد مخدر کشف شده شامل سه هزارو ۶۱۹ کیلوگرم تریاک، ۸۲۵ کیلوگرم حشیش، ۳۷ کیلوگرم مرفین، ۲۱ کیلوگرم شیشه و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.

وی از بررسی دقیق گل خانه های استان با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: به صورت هفتگی تمام گلخانه های سطح استان  برای پیشگیری از هرگونه جرائم مواد مخدر به ویژه کاشت مواد مخدر گل به صورت هوایی و میدانی رصد می شود که تاکنون  تخلفی یافت نشده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1288277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =