82 درصد مصرف برق اردبیل در بخش خانگی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه ۸۲ درصد مصرف برق در بخش خانگی است، عنوان کرد: ۱۱ درصد مصرف در بخش تجاری ، ۱۲ درصد در بخش کشاورزی و ۲۳ درصد در بخش صنعت مصرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حسن محمدی اظهار کرد: خبرنگاران رسالت سنگین را بر عهده دارند و رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس اخبار و رویدادها دارند که باید در این زمینه واقع‌بینانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی مردم در مصرف برق مقوله‌ای مهم است، عنوان کرد: صرفه‌جویی و درست مصرف کردن و آگاهی مردم می‌تواند در رسیدن به اهداف برق مفید و موثر باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه ۱۸ هزار مشترک افزایش یافته است، گفت: تا این لحظه علیرغم محدودیت‌ها خاموشی برق نداشتیم.

محمدی تصریح کرد: ۹۳ درصد مشترک در بخش خانکی و تجاری است که خروجی تجاری ندارد و سعی بر این است تا الگوی مصرف در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد شماره تلفن مشترکان جمع‌آوری شده است، افزود: برای صرفه جویی در مصرف کاغذ ، پروژه حذف قبوض برق کاغذی از ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری  با دریافت و اصلاح شماره تلفن همراه مشترکین آغاز شده است.

وی تصریح کرد: ما در سال گذشته و در ایام پیک مصرف با برخی خاموشی‌های ناخواسته روبرو اما با توجه به پیک مصرف تابستان امسال خاموشی نداشتیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =