۲۰ مرکز آموزش علمی کاربردی در لرستان فعالیت می کنند

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان از فعالیت ۲۰ مرکز آموزشی علمی کاربردی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سعید فرح بخش در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران در خرم آباد در این باره گفت: دانشگاه علمی کاربردی استان در مهر امسال در ۱۳۱ رشته کاردانی و ۸۶ رشته کارشناسی پذیرش دانشجو خواهد داشت داوطلبان کاردانی از ۲۷ مرداد ماه و داوطلبان کارشناسی از دوم شهریور می توانند به سایت دانشگاه مراجعه نموده و تقاضای خود را ثبت نمایند.

وی افزود: دانشگاه در بخش های خدمات و مدیریت، فرهنگ و هنر و صنعت اقدام به جذب دانشجوبان مربوطه می کند همچنین باتوجه به ظرفیتهای موجود در استان در مهرماه در چند رشته جدید: کاردانی پست ، تکنولوژی آموزشی ، طراحی چاپ ،آرایش زنانه و تولیدات دارویی و در دوره های کارشناسی نیز مربی هنر کودک ،مدیریت تجاری سازی پذیرش دانشجو خواهیم داشت .

فعالیت ۲۰ مرکز آموزشی در استان

سعید فرح بخش با اشاره به تعداد مراکز آموزشی در استان اظهار کرد: در حال حاضر و در مجموع تعداد ۲۰ مرکز فعال در سطح استان مشغول ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان در رشته های مختلف هستند .

در پایان مراسم بمناسبت روز خبرنگار رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان از خبرنگاران خرم آباد تقدیر و به رسم یادبود هدایایی به آنان اهداد گردید که جا دارد از زحمات امین جعفری مدیر روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان تقدیر و تشکر نماییم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =