رئیس ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور دوشنبه شب در جلسه جامعه وعاظ ولایی از قطعی شدن اختصاص سهمیه بنزین ویژه نوروز خبرداده بود که پس از انتشار این خبر وی با تکذیب قطعی شدن این مساله از بررسی این پیشنهاد در هیات دولت تاکید کرد.

 در خبری که توسط وی تکذیب شد به نقل از محمد رویانیان آمده بود سهمیه ای که برای نوروز اختصاص می یابد افزون بر سهمیه ماهانه بنزین خودروهاست. این در حالی است که پس از گذشت چند ساعت از انتشار آن

رئیس ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور با انتشار خبری تاکید کرد:من چنین حرفی نزدم که آنها سریع خبر می سازند. به تازگی سهمیه بنزین نوروز به عنوان یک پیشنهاد در کارگروه دولت مطرح شده است و هنوز هیچ بحثی روی آن صورت نگرفته است.

براساس اظهارات رویانیان ، سهمیه بنزین نوروز هنوز قطعی نشده است و به تازگی سهمیه بنزین نوروز به عنوان یک پیشنهاد در کارگروه دولت مطرح شده است و هنوز هیچ بحثی روی آن صورت نگرفته است.

محمد رویانیان با اشاره به خبری که در آن از اختصاص سهمیه بنزین ویژه نوروز گفته شده بود اظهار کرد: هنوز هیچ سهمیه ای برای نوروز درنظر گرفته نشده است و خبری که از صحبت های من در جامعه وعاظ نوشته شده بود به طور کلی زیر سوال است.

به گقته وی ،در آن جلسه از من پرسیده شد آیا سهمیه بنزین افزایش پیدا می کند که من پاسخ منفی دادم و به طور صریح اعلام کردم که هیچ سهمیه جدیدی برای آینده در نظر گرفته نشده است و سهمیه کنونی نیز افزایش نمی یابد.

وی در ادامه گفت: اگر قرار باشد سهمیه جدیدی برای نوروز اعلام شود این قضیه مربوط به سهمیه بنزین ویژه فروردین ماه است و این موضوع در اسفندماه اعلام می شود و در صورت قطعی شدن، این سهمیه ویژه مازاد برسهمیه فروردین ماه است./121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • baYeRn IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    0 0
    60 لیتر میخوان بنزین بدن اینقدر هم تایید و تکذیب می کنند....بابا اینم ندین ...آخه 60 لیتر چیه که ملت رو با این حرفا میخواین دلخوش کنین!
  • بهروز IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    0 0
    لیتر 100تومان قرار بده اند که تائید میخواهد اما 700تومان میخریم ماوتفاوت انرا بریزند به حساب مردم
  • mr IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    0 0
    با این ترافیک و مسیر دور 60 لیتر مصرف 10 روز است 0
  • 111 IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    بانظر همه دوستان موافقم
  • shl IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    لطفا قیمت گاز را کاهش دهید چون ما دیگه بد بخت شدیم