۷ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
چرا تور اسپانیا بهترین تور گردشگری است؟

در هر فصلی از سال که باشید، تور اسپانیا بهترین انتخاب شما برای سپری کردن یک تعطیلات رویایی و فراموش نشدنی است. اما چرا تور اسپانیا بهترین تور گردشگری است؟

اسپانیا یکی از اصلی‌ترین مقصدهای گردشگری اروپا و جهان است و تقریبا تمام افرادی که یک بار تور اسپانیا را تجربه کرده باشند، معتقدند تور اسپانیا از بهترین تورهای گردشگری است. در واقع با حضور در تور اسپانیا و سفر به این کشور زیبا، هر چیز که از یک مقصد گردشگری انتظار دارید را تجربه خواهید کرد. مجموعه‌ای از مناظر طبیعی شگفت انگیز، سواحل و جزایر آفتابی و زیبا، غذاهای خوشمزه، معماری و بناهای خیره کننده، تاریخ و در نهایت فرهنگ غنی چیزی است که اسپانیا به شما ارائه خواهد کرد.

در ادامه 5 دلیلی که تورهای اسپانیا را به بهترین تورهای گردشگری تبدیل کرده است را با هم مرور خواهیم کرد.

طبیعت شگفت انگیز

هرچند سواحل و جزایر اسپانیا اصلی‌ترین جاذبه طبیعی این کشور هستند و بسیاری از افراد برای لذت بردن از آفتاب و دریا تور اسپانیا را انتخاب می‌کنند، اما در واقع طبیعت این کشور بسیار متنوع و گسترده است. در صورت علاقه به کوهنوردی، اسپانیا یکی از بهترین مقصدها برای شماست زیرا در مناطق مختلف این کشور می‌توانید قله‌های سر به فلک کشیده و پر از برفی پیدا کنید. قله سیرا نوادا در جنوب اسپانیا، جنوبی‌ترین پیست اسکی سرتاسر اروپاست.

همچنین تنها بیابان اروپا نیز در اسپانیا قرار دارد و تعدادی از فیلم‌های وسترن هالیوودی مانند «خوب، بد، زشت» در این بیابان فیلمبرداری شده‌اند.

وجود این مناظر طبیعی متنوع باعث شده است تا اسپانیا به یکی از بهترین مقصدهای فعالیت‌های ماجراجویانه تبدیل شود. در صورتی که به هیجان و ترشح آدرنالین علاقه دارید، می‌توانید با سفر به استان مالاگا یکی از خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین مسیرهای دنیا را امتحان کنید. گذرگاه El Caminito Del Rey یک پل چوبی با عرض یک متر است که در ارتفاع 300 متری دره‌ای ساخته شده و راه رفتن بر روی آن یکی از خطرناک‌ترین تجربه‌های دنیاست.

همچنین سواحل شمالی و جنوبی اسپانیا نیز محل مناسبی برای ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی مانند غواصی و موج سواری است.

نور اسپانیا

سواحل شمالی اسپانیا

غذاهای خوشمزه

اسپانیا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای شکمگردی است و لذت خوردن غذاهای لذیذ این کشور بخش مهمی از تور اسپانیا نوروز 99 خواهد بود. یکی از مشهورترین غذاهای اسپانیا، تاپاس (tapas) نام دارد. تاپاس در واقع به پیش‌غذاهای اسپانیایی گفته می‌شود که در بخش‌های مختلف این کشور به انواع مختلفی تهیه می‌شود.

یکی دیگر از غذاهای اسپانیایی که می‌توانید در تورهای اسپانیا تجربه کنید، پائیا است. پائیا یک غذای اصیل اسپانیایی است که با برنج و انواع گوشت و سبزیجات پخته می‌شود. هر منطقه‎‌ای در اسپانیا، پائیا مختص به خود را دارد که با استفاده از مواد غذایی در دسترس و فرهنگ آن منطقه آماده می‌شود. به عنوان مثال در مناطق ساحلی، پائیا میگو و ماهی طرفداران بسیاری دارد.

 تور اسپانیا

غذاهای اسپانیا

تاریخ غنی و معماری خیره کننده

اسپانیا کشوری با قدمت بالاست و همین امر باعث شده تا در سرتاسر این کشور آثار معماری زیبا و خیره کننده‌ای ببینید. اسپانیا در دوران باستان، یکی از مناطق تحت قلمروی رومیان بوده و آثار با ارزشی مانند شهر تاریخی سگوبیا و سیستم انتقال آب شهر از دوران روم باقی مانده است.

در قرون وسطی بخش‌های زیادی از اسپانیا توسط مسلمانان فتح شد و نزدیک به 800 سال در اختیار آنان بود. در این دوران آثار زیبایی به دست مسلمانان و مراکشی‌ها ساخته شد که کاخ الحمرا از مشهورترین بناهای این دوره است و امروزه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

 اما تاریخ اسپانیا تنها به این دوران محدود نمی‌شود. اسپانیا در دوران اوج خود به همراه همسایه‌اش پرتغال، به یکی از ابرقدرت‌های دنیا تبدیل شده بود و بخش زیادی مناطق دنیا را در اختیار داشت. در این دوران کلیساها و قصرهای شگفت انگیزی ساخته شد که امروزه در تور اسپانیا پاییز 98 می‌توانید از آنها بازدید کنید.

اما بدون شک یکی از درخشان‌ترین برهه‌های معماری اسپانیا، به دوران معاصر و شاهکارهای آنتونی گائودی در بارسلونا بازمی‌گردد. آنتونی گائودی با نبوغ و خلاقیتش توانست بناهای بسیار شگفت انگیزی در بارسلونا بسازد که مشابه آن را در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد. آثار گائودی پر از طرح‌ها و اشکال نامنظم و خیال انگیز است که هر بیننده‌ای را میخکوب می‌کند. کازا میا، کازا باتیو، پارک گوئل و کلیسای ساگرادا فامیلیا تعدادی از مهمترین آثار گائودی هستند که در تور بارسلونا اسپانیا خواهید دید.

 تور اسپانیا

تاریخ اسپانیا

فرهنگ اصیل

در کنار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، فرهنگ اسپانیا نیز یکی دیگر از دلایلی است که گردشگران را به شرکت در تورهای اسپانیا ترغیب می‌کند. اسپانیایی‌ها در طول زمان توانسته‌اند بخش‌های زیادی از آیین و رسوم خود را حفظ کنند و از این طریق، رونق تورهای مسافرتی اسپانیا را افزایش دهند.

یکی از جنبه‌های جذاب فرهنگ اسپانیا برای گردشگران، جشن‌ها و فستیوال‌های این کشور است. جشن سن فرمین که در ایالت پامپلونا برگزار می‌شود، از معروفترین این جشن‌هاست. در این مراسم گاوهای وحشی در خیابان‌های شهر رها می‌شوند و داوطلبان باید از دست آنها فرار کنند.

همچنین جشن لاتوماتینا نیز از جمله جشن‌های جذاب اسپانیایی است که شرکت کنندگان به سوی یکدیگر گوجه پرتاب می‌کنند.

بعید است که تابحال موسیقی اسپانیایی نشنیده باشید. موسیقی بخش مهمی از فرهنگ و سبک زندگی مردم اسپانیا به شمار می‌رود و موسیقی فلامنکو در این کشور بسیار پرطرفدار است. با شرکت در تور اسپانیا می‌توانید از کنسرت‌های موسیقی اسپانیایی لذت ببرید.

اما هنر اسپانیا تنها به موسیقی محدود نمی‌شود. اسپانیا زادگاه هنرمندان بزرگی مانند پابلو پیکاسو، سالوادور دالی و فدریکو گارسیا لورکا است. امروزه موزه‌ها و نمایشگاه‌های متعددی در اسپانیا وجود دارد که به شما کمک می‌کند با تاریخ هنر اسپانیایی بیشتر آشنا شوید.

 تور اسپانیا

هنر اسپانیا

شهرهای زیبا

هر چند پیش از این درباره فرهنگ و آثار تاریخی و معماری شگفت انگیز اسپانیا صحبت کردیم، اما شهرهای اسپانیا چیزی فراتر از ترکیب این موارد هستند. شهرهای اسپانیا علاوه بر زیبایی خیره کننده، بسیار زنده و پر جنب و جوش هستند و گشت و گذار در آنها تجربه‌ای تکرار نشدنی است.

بارسلونا، مادرید، سویا، والنسیا و ... از مهمترین شهرهای اسپانیا به شمار می‌روند که در اغلب اوقات سال پر از گردشگرانی هستند که با تور مسافرتی اسپانیا به این کشور سفر کرده‌اند.

اسپانیا کشوری زیبا با جاذبه‌های متنوع و متعددی است که توانسته گردشگران مختلف را از سرتاسر جهان به خود جذب کند و تورهای اسپانیا، به‌ویژه تور بارسلونا اسپانیا، را به یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری دنیا تبدیل کند. حضور در تور اسپانیا به شما این امکان را می‌دهد تا تعدادی از بهترین آثار معماری دنیا را از نزدیک ببینید، با فرهنگ اصیل و زیبای این کشور آشنا شوید و غذاهای خوشمزه اسپانیایی را تجربه کنید.

آژانس گردشگری ققنوس مجری مستقیم تورهای اسپانیا است که هر ساله، بهترین تورهای اسپانیا را برنامه ریزی و اجرا می‌کند. تورهای اسپانیا ققنوس از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات و برنامه گشت اسپانیا استفاده می‌کنند تا تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر به سرزمین ماتادورها داشته باشید.

همچنین ققنوس علاوه بر تور اسپانیا، تورهای ترکیبی متعددی مانند تور ایتالیا اسپانیا، تور فرانسه ایتالیا اسپانیا و تور فرانسه اسپانیا نیز برگزار می‌کند که با توجه به نیاز خود، می‌توانید در یکی از آنها شرکت کرده و تعطیلاتی فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =