بازیکن پرسپولیس که همراه کاروان تیم ملی فوتبال ایران راهی امارات شده به دلیل عدم صدور روادید در فرودگاه دبی سرگردان است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، غلامرضا رضایی از لحظه پرواز کاروان تیم ملی به سوی دوحه که چیزی حدود 24 ساعت از آن سپری می شود، همچنان در فرودگاه دبی بلاتکلیف و سرگردان است.

غلامرضارضایی در این مورد می گوید:« پیش از پرواز به مسئولان فدراسیون فوتبال گفتم چون هنوز اقامت قبلی ام لغو نشده، تصور نمی کنم قادر به اخذ ویزای امارات شوم ولی فردی به نام مظفری که امور ویزاهای فدراسیون را انجام می دهد در فرودگاه امام خمینی (ره) به من قول مساعد داد که کار ویزای من با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد تا همراه سایرین سوار هواپیما شوم اما بعد از سفر به دوحه و سپس به امارات، همان چیزی که تصور می کردم عملی شد تا در فرودگاه امارات آواره شوم. جالب اینکه هتل ترانزیت داخل فرودگاه هم اعلام کرد؛ هیچ اطاق خالی ندارد و اکنون که ساعت چهار بعدازظهر روز سه شنبه است، همچنان بلاتکلیف هستم و روح و روانم بهم ریخته است.»
وی ادامه می دهد:« دقایقی پیش از سرکنسولگری ایران در دبی و نماینده سفارت ایران در ابوظبی با من تماس گرفتند و قول دادند سریعا کارم درست خواهد شد.تا این لحظه که ساعت 5 بعدازظهر است چیزی حدود 24 ساعت است، سرگردان در فرودگاه هستم و از اینکه فقط روی یک صندلی آهنی نشسته ام مریض شده ام و تصور می کنم اگر از فرودگاه خارج شوم، حداقل یک هفته به ریکاوری نیاز داشته باشم. البته مسئولان تیم ملی دکتر خانلری را پیش من فرستاده اند تا احساس تنهایی نکنم ولی حضور دکتر خانلری دردی از من و ایشان دوا نمی کند.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین از نیاوران IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    1 0
    تقصیر باشگاه پرسپولیس است که بازیکن به این خوبی را به تیم ملی سپوردن. اگه برای تیم ملی گل بزنه اینجوری جوابشو میدین.
  • سحر زنده به عشق استقلال IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    1 0
    دروغ نگو صندلیهای اونجا از مبلهای انچنانبی ما راحت تره.لابد دربی رو ببازین بهونت صندلیهای اونجاست!!!!