در فیلم زیر ماجرای جنجالی پیامک‌های کشف حجاب و پاسخ سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، در برنامه زنده تلویزیونی را می‌بینید.

۲۸۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    12 29
    من معتقدم برای این مامورین محترم یادداشت بردار یا عینک بخرید چون چشم هاشون ضعیفه یا بفرستیدشون کلاس تندنویسی که پلاک ها رو اشتباه ننویسن. ما که مسخره پلیس امنیت نیستیم. پیامک فرستادی باید پاسخگو باشی که کدام مامور و در چه زمانی و کجا دیده. فله ای پیام نفرستید. این کارها نتیجه عکس می ده و اعتبار پلیس را مخدوش می کنه.
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
      1 5
      مامور اشتباه نمیکنه معلوم نیست چه غلطی میکنن بعد میان میگن اشتباه شده!!!چرا واسه ما ها نمیاد!!
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    2 1
    مردم مگه بیکارن واسه اشتباه شما از کار و زندگی بیفتن
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    0 3
    موافق برخورد پلیسی نیستم ولی موافق این بی بند و باری ها هم نیستم . واقعا باید به حال خودمون گریه کنیم که یک زن فراری بی سواد و مایه بگیر از غرب شده الگوی بعضی از دخترها!!! من سر و کارم با همه جور ادم هستش اما خانم هایی که حجاب مناسبی ندارن معمولا برخورد و‌ادب خوبی هم ندارن. در زندگی هم پدر شوهر و بچه و خانوادت خودشونو و جامعه را در میارن
  • بی طرف NL ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    4 1
    سردار عزیز و محترم ، زمانی که صف‌ایجاد میشه ، من پیر مرد ۷۵ ساله که جز خانمم که محجبه هستن ، چرا باید ساعت ۶:۳۰ صبح باید جلوی در پلیس امنیت بایستم ؟ برگه اعتراض پر کنم آخر چه میشه ؟ دوستان ، بجای کار فرهنگی از قوه قهریه دارید استفاده میکنید ! فکر نمیکنید باید تغییر روش بدید ؟ اصلا ببینید چرا این پدیده به وجود آمده بخدا راه رو اشتباه میرید ، حتی برای همسر چادری من مشکل ایجاد کرده چون به خانم من اهانت میشه بخاطر حجابش ! بخدا امر به معروف اینگونه نیست ! وقت مردم رو تلف نکنید در خیابان وزرا ! رفتار پرسنل هم که من جای پدرشون هستم تو اداره توهین آمیز هست ! شما رو به امام حسین قسم میدم ، راه فرهنگی پیدا کنید !
  • امر به معروف NL ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    2 1
    با توجه به اینکه این مورد توسط نیروی انسانی ضبط میشود ، درصد خطای بالایی خواهد داشت ! بهتر نیست مامورین رو به دوربین مجهز کنید عکاسی کنن که مستندتر هم باشه ؟ و با توجه به اینکه گاها پیامک اشتباه هست یا اصلا به دست فرد نمیرسد ! بهتر نیست بعد از چند بار تکرار نامه احضاریه با وقت دهی قبلی انجام شود ؟ آیا ممکن نیست برای تعهد و ... به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرد تا از ایجاد صف و تردد در منطقه وزرا و پلیس امنیت جلوگیری شود ؟ یا اصلا در هر محله یک دفتر پلیس امنیت باز کنید ؟ یا جریمه تعلق بگیره به ماشین ؟ حداقل با محول کردن این موضوع به پلیس +10 و یا ایجاد شعبه در هر منطقه از ایجاد ازدحام جلوگیری میکند !