انتقاد کواکبیان از آیت‌الله یزدی: اگر مصداق بده بستان بین نمایندگان و وزراء را دارید اسم ببرید/چرا کل نمایندگان را زیر سوال می برید

نماینده تهران به اظهارات آیت‌الله یزدی درباره رشوه خواری برخی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی کواکبیان نماینده تهران در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری درباره شان و جایگاه مجلس و با اشاره به اظهارات آیت‌الله یزدی گفت: حضرت آیت‌الله یزدی فقیه محترم شورای نگهبان در خصوص مجلس اظهار نظری فرمودند که واقعا اینگونه نیست.

او ادامه داد: ایشان گفته‌اند برخی نمایندگان با وزرا لابی می‌کنند و در رابطه با استیضاح وزرا با یکدیگر بده بستان دارند. اگر ایشان مصداقی دارند اسم ببرند. اینطور همه نمایندگان زیر سوال می‌روند.

کواکبیان به اظهارات آیت الله یزدی درباره کنوانسیون پسماندهای هسته ای هم اشاره کرد و گفت: در خصوص پسماندهای هسته‌ای نیز باید مسئله‌ای شفاف شود. اینگونه نیست که پسماندهای سایر کشورها در کشور ما دفن شود. لازم است برای شفاف سازی در افکار عمومی این مسئله واضح بیان شود.

لازم به ذکر است آیت الله محمد یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در گفتگویی در مورد روابط وزرا و نمایندگان مجلس گفته بود: من بی پروا می‌گویم؛ نمایندگان هم می‌خواهند بشنوند میان برخی از نمایندگان با وزرا ساخت و پاخت‌هایی وجود دارد به نحوی که به عنوان نمونه فلان وزیر را صدا می‌زنند و از آنان می‌خواهند که "فلان معدن را به من یا به فرزند و داماد من بده" تا برود از آن استفاده کند. (اینجا)

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =